Windows Live Messenger veranderd beeldscherminstellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

G.I. Jane

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2004
Iedere keer als Live Messenger opstart en je gaat naar je postvak in, dan gaat het scherm in ene van 1024x768 naar 800x600 en een laag aantal bits. Als je postvak in afsluit, dus het browserscherm, dan gaat hij weer terug naar de hoge schermresolutie. Het is gekomen nadat MSN Messenger 7.5 is verwijderd en toen Windows Live Messenger erop gezet is. Weet iemand een oplossing? Het kost zoveel tijd om gewoon in te loggen bij Hotmail.

Jane

Heb je al geprobeerd om je Hotmail account ook in het nieuwe Live-jasje te doen?
Ik gebruik dus Windows Live Mail met Live Messenger en heb dat probleem niet.
Op Windows Live Ideas kun je het vinden.
Ik weet natuurlijk niet of dit de oplossing is...

Ik heb de code van msn live mail ooit uitgepluisd, er zit een stuk code bij die je beeldscherminstellingen detecteert.
Dit zorgt ervoor dat je naar een aparte live messenger mail toe gaat die de kwaliteit dusdanig naar beneden haalt.
Ik heb geen idee voor een oplossing.

HTML:
<script language="javascript" type="text/javascript">

if(window.screen.width<1024||window.screen.height<768)
{
    var queryString = ""=="" ? "" : ("&" + "");
    window.location =  "ApplicationMainReach.aspx?basicversion=true&lowresolution=true&reason=LowResolution" + queryString;
}
</script>

Laatst bewerkt:
Live Messenger Mail is al geinstalleerd, dus helaas werkte die optie ook niet. Toch maar weer terug naar MSN 7.5 en wachten tot de officiele versie van Windows Live.

Groeten van Jane

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan