windows live messenger/webcam

Status
Niet open voor verdere reacties.

denuyl

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2001
ik heb de nieuwste versie van windows live messenger (versie 2009 is het enige wat ik kan vinden) wanneer ik hierbij mijn webcam wil gebruiken geeft msn de melding dat dit niet kan omdat de webcam al in gebruik is. het ligt niet aan de webcam maar aan msn want op mijn andere computer doet hij precies hetzelfde. iemand enige idee hoe ik dit kan oplossen????

ik heb de nieuwste versie van windows live messenger (versie 2009 is het enige wat ik kan vinden) wanneer ik hierbij mijn webcam wil gebruiken geeft msn de melding dat dit niet kan omdat de webcam al in gebruik is. het ligt niet aan de webcam maar aan msn want op mijn andere computer doet hij precies hetzelfde. iemand enige idee hoe ik dit kan oplossen????

Na lang zoeken voor mij de oplossing gevonden. Ik kreeg de melding dat de webcam al in gebruik was bij een ander programma. De audio en video wizard werd niet opgestart in live m. Oorzaak: McAfee SiteAdvisor. Advies was de nieuwste versie te downloaden. Heb ik gedaan, geen resultaat. Wat wel hielp is om handmatig aan te passen. Ga naar C program en bestanden\McAfee\SiteAdvisor, klik met de rechter muisknop op het bestand sasets.ini, openen met kladblok, zoek [msnmsgr.exe] verander Enabled=1 in Enabeld=0, klik op bestand, klik op opslaan (of bewaren. Sluit sasets.ini en start je computer opnieuw op.
Ik was daarna in staat op audio en videoinstellingen op live mes te openen en verder in te stellen. Hoop dat het bij jou ook werkt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan