Windows live messenger wil niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Corpsecreator

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2009
Ik heb laatst windows live messenger verwijderd van de pc omdat hij foutmeldingen gaf, nu wil ik hem opnieuw installeren maar hij geeft bij het installeren aan dat het nog op mn pc staat, het is ook onmogelijk om t dan alsnog te installeren. Het staat niet in de lijst van software en ook in regedit is hij niet te vinden. Iemand een oplossing?

Welkom op Helpmij :)

Je kunt het ook eens met zapmessenger proberen te verwijderen.
Je moet wel Microsoft .NET Framework 2.0 geïnstalleerd hebben.

Succes :thumb:

het is gelukt om msn opnieuw te installeren maar nu doet hij het nog steeds niet. Als ik probeer aan te melden geeft hij de melding dat ''de service tijdelijk niet beschikbaar'' is, maar bij de verbinding geeft hij aan dat ik geen verbinding heb met de .NET messenger service. Internet doet het wel gewoon en bij die test van msn geeft hij geen fouten en zou ik dus gewoon in moeten kunnen loggen.:confused:

kijk of je internet explorer status niet op offline staat want dan doet msn het ook niet: :thumb:

internet explorer doet het wel gewoon dus ik denk niet dat dat het probleem is, ik krijg nu bij het aanmelden de foutmelding:
['traceback (most recent call last):\n', ' File ''c:\\pyagcore\\pyagcore/_init_.py'', line 3 in <module>\n', 'Importerror: No module named shell\n']
:confused::confused:

Hoe heb je messenger opnieuw kunnen installeren? Met pc tools registry mechanic of zapmessenger?

zapmessenger, maar het bleek aan een toolbar te liggen van kiwee die ik niet kon verwijderen, uiteindelijk gelukt met een ander programmatje. Het probleem is nu dus opgelost:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan