Windows Live Movie Player

Status
Niet open voor verdere reacties.

VietboyZip

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2011
Berichten
6
Hallo allemaal,

Ik heb een promotiefilmpje gemaakt en heb alles afgerond.
Om het filmpje te plaatsen moet je film op je pc opslaan. Dus bestand --> Film opslaan.
Wat ik ook doe, standard-definition, 720p, 420p het wil allemaal niet lukken.
Er staat dan dat er ''De film niet kan worden opgeslagen. Zoek de ontbrekende bestanden of verwijder onbruikbare items uit het project. Probeer het vervolgens opnieuw. Fout: 0x8001011F''

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen??

Alvast bedankt:thumb:
 
Controleer alle bestanden die je in je project hebt gebruikt. Hij geeft zelf al aan: "Zoek de ontbrekende bestanden". Hij kan bepaalde bestanden die je in je project hebt gezet niet vinden. Waarschijnlijk heb je een van de gebruikte filmpjes verwijdert of verplaatst.
 
Ik had alles eerst op 2 stickjes staan. Ik daxht dat ie dus niet van 2 stickjes kon aflezen. Alles naar de harde schijf gekopieerd en toen moest ik het filmpke opnieuw maken, omdat ie t niet meer kon vinden. Oké dacht ik. Helemaal opnieuw gemaakt en nu doet ie t nog steeds niet. Heb de liedjes buiten de map staan en de video/images dus in de map staan:s
Ook kan ik het filmpke niet op youtube zetten, want t audio-, video-& muziekdeel kan ie niet vinden.... allemaal erg raar vind ik!
 
Zie je enige rode kruisen waar je video's had gezet in je project?
 
Je kan het geheel wel binnen Windows movie maker afspelen?
 
Sorry voor late reactie.
Ja, ik kan m wel binnen windows movie maker afspelen. Echter wilt het opslaan gewoon niet!
 
Je kan proberen om het hele project op een USB stick te kopiëren en dan op een andere pc proberen op te slaan.
 
Welkom bij Helpmij.nl :) Er van uitgaande dat je dit alles in Windows 7 doet, verplaats ik de vraag daarheen aangezien het een onderdeel is van Windows 7.
 
Ja, dat zou eventueel een oplossing zijn. Maar wel raar.
Is de kans ook niet groot dat ik dan het filmpje opnieuw moet maken?
Daar heb ik niet zo'n zin in :p
 
Ik had ook van de 2 usb stickjes naar de harde schijf gekopieerd en toen moest ik alles overnieuw maken, dus vandaar. Maar ik zal het wel ff proberen man!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan