Windows Live (MSN) bug?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wiejeben

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2008
Dat heeft niet geholpen, maar bedankt!
Ik zal het even wat duidelijker uitleggen met een plaatje!
Als iemand iets zegt op mijn MSN, dan waar hij knopperen, dat is heel normaal...
1:
helpmij1.png

2:
helpmij2.png

Daarna wil ik zo snel mogelijk kijken wat die gene heeft ingetypt/verzonden, dus ik klik daar op (die afb. 1), maar daarna gaat gaat het / (afb. 2) maar dan gaat het weer weg (voor dat ik mijn muis beweeg daar naartoe)

Ik hoop dat dit duidelijker is,

EDIT: (Bij afb. 2 staat die messanger natuurlijk te knipperen net als bij afb. 1)

Mvg.
Maarten

Laatst bewerkt:
??? Moeilijke taalkundige vormgeving. Ik begrijp dat je en probleem hebt, maar wat je verteld is zeer onduidelijk. Zou je willen aanraden om alvorens je bericht te verzenden, het eerst nog eens door te lezen.

Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen, en ik heb ook dyslextie en een beetje problemen met gramatica (vooral).
Als ik mijn muis op MSN houd, dan kan ik niet gelijk naar het bericht gaan, het kan pas na een paar seconden

Niemand is perfect. Dus ook met het typen kan het soms wat moeilijker leesbaar zijn. Graag hier rekening mee houden.

Ik begrijp de vraag niet zoals je het nu hebt omschreven, misschien even wat duidelijker maken.

Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen, en ik heb ook dyslextie en een beetje problemen met gramatica (vooral).
Als ik mijn muis op MSN houd, dan kan ik niet gelijk naar het bericht gaan, het kan pas na een paar seconden

Je bedoelt om nieuwe email te bekijken hiermee of bedoel je wat anders?

Laatst bewerkt:
Een MSN venster... of zo iets ik ken niet al die namen weet gwn dat het MSN is en dat het tegen woordig Windows Live heet... Hoe zeg je eigelijk als iemand jou een bericht stuurt op MSN ? Iemand MSN't mij.. dat kan niet :P

Drm, iemand die zegt iets tegen mij, dat ding word orange en ik probeer daar naar toe te gaan om het te lezen (geen e-mail). Maar, het kan niet want die bar met alle dingen die van MSN is gaat daarna gelijk weer weg... ofzo iets XD

Hoi Wiejeben,
Als ik je goed begrijpt draaid je PC of Laptop nu op 7. Als je MSN of wat ook geinstaleerd hebt komt er en icoontje rechts onder in de taakbalk. Nu kun je die icoontjes instellen op constant zichtbaar of alleen melden als er iets veranderd. Je MSN icoon is niet constant zichtbaar begrijp ik uit je verhaal, alleen als iemand jou een bericht stuurdt en dan verdwijnt het weer. Je kunt dit simpel veranderen door de instelling te veranderen. Dit doe je door je pointer op de taakbalk te zetten. Rechts te klikken en te kiezen voor eigenschappen. Daarin klik je op Taakbalk: aanpassen. Je krijgt dan een scherm met allerlei iconen en daarachter een melding. Die zet je op 'pictogram en melding weergeven' bij het MSN icoon en het icoontje blijft zichtbaar. Als je er dan op klikt (uiteraard eerst toepassen en OK geven) kun je op je gemak aanklikken als iemand je een berichtje stuurt.
Ik hoop dat dit je helpt.
Groetjes Catweazl

Dat heeft niet geholpen, maar bedankt!
Ik zal het even wat duidelijker uitleggen met een plaatje!
Als iemand iets zegt op mijn MSN, dan waar hij knopperen, dat is heel normaal...
1:
helpmij1.png

2:
helpmij2.png

Daarna wil ik zo snel mogelijk kijken wat die gene heeft ingetypt/verzonden, dus ik klik daar op (die afb. 1), maar daarna gaat gaat het / (afb. 2) maar dan gaat het weer weg (voor dat ik mijn muis beweeg daar naartoe)

Ik hoop dat dit duidelijker is,

Mvg.
Maarten

Laatst bewerkt:
Hoi Wiejeben
Mmmm :confused:, jammer dat je het fotootje niet als bijlage hebt meegestuurd. Had ik het kunnen vergroten. Maargoed, ik zou als oplossing proberen MSN eraf te gooien, opnieuw downloaden (de oude downloadmap ook dumpen) en opnieuw installeren. Je gegevens gaan niet verloren hierdoor want die staan op de server.
Groetjes Catweazl

Ben er achter gekomen waardoor het kwam, het kwam door Messenger Discovery Live (Plugin voor Windows Live)

Hoi Wiejeben
Dasmooi:) Hebben we weer wat bijgeleerd. Ik moet je bekennen dat ikzelf de Windows Live programma's niet gebruik, dus ook MSN niet. Maar mijn vrouw zit op haar PC wel te chatten, dus als zij dit probleem zou tegenkomen weet ik nu waar ik ook eens moet kijken.:thumb: Hebben we met verkrachte eenden (???) ... ohja vereende krachten toch weer eens een probleem de wereld uit:D
Groetjes Catweazl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan