Windows Live reageert traag met typen en inloggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

monpas69

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2006
Wie kan mij helpen ???

Als ik mijn webcam ( logitech quick cam ) heb geinstalleerd dan zijn al mijn accounts in Windows live verdwenen. Als ik dan mijn inloggegevens ( msn adres + wachtwoord ) wil in toetsen dan duurt het enkele seconden voordat de letters op het scherm verschijnen. Reageert dus heel traag.

Wie kan mij a.u.b. hier mee helpen.

Goedemiddag,

Dus na de installatie van je camera werkt msn niet goed meer.

Wat je kunt proberen is éérst je camera te installeren, en daarna pas Live.
Ik heb ook een Logitech Quick Cam en Live Messenger en hier gaat het prima.

Wat bedoel je trouwens met het verdwijnen van je accounts? Verdwijnen van het loginscherm? Verdwijnen uit je contactenlijst?

James :)

Ik bedoel dat mijn 3 e- mail adressen ( msn.com & hotmail.com & live.nl ) en ook mijn wachtwoorden verdwenen zijn in inlogscherm. Als ik die dan opnieuw wil toevoegen dan duurt het een tijdje voordat de letters die ik ingetoetst heb op het scherm verschijnen..
Zit vaak een vertraging in van enkele seconden.Dit heb ik eigenlijk alleen als ik de cam opnieuw installeer.

Had ik ook bij installatie van MSN messenger 7.0 en 7.2,maar dan liet ik Hitmanpro een keer lopen en dan was probleem opgelost.Deze keer lukte dat niet.

Ga naar start >> uitvoeren en typ "dxdiag.exe" en druk op OK.
Er wordt gevraagd of je toestemming wil geven. Je drukt op JA.
Op het tabblad "systeem", waar je nu terecht komt, staat onderaan welke Direct X versie je hebt. Kun je die even posten hier?

James :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan