Windows Live Tegels

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je iets doet wat je niet vertrouwt maak dan eerst een herstelpunt met een duidelijke naam b.v. "voor cmd prompt" of iets dergelijks.
Dan kun je altijd weer terug, trouwens mocht het niet lukken krijg je doorgaans een foutmelding.
Niets om je zorgen over te maken, geef die foutmelding door in je volgend bericht en we zoeken gewoon verder. :thumb:
 
Dat is goed. Ik zal nog een keer cmd uitvoeren met die regel, dan plaats ik daarna even wat er in het rood gezegd wordt.
Hartstikke bedankt hoor trouwens.
 
Microsoft Windows [Version 10.0.14393]
(c) 2016 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden.

C:\Windows\system32>PowerShell -ExecutionPolicy Unrestricted -Command "& {$manifest = (Get-AppxPackage Microsoft.WindowsStore).InstallLocation + '\AppxManifest.xml' ; Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register $manifest}"
Add-AppxPackage : Cannot find path 'C:\AppxManifest.xml' because it does not exist.
At line:1 char:97
+ ... fest.xml' ; Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register $manife ...
+ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
+ CategoryInfo : ObjectNotFound: (C:\AppxManifest.xml:String) [Add-AppxPackage], ItemNotFoundException
+ FullyQualifiedErrorId : PathNotFound,Microsoft.Windows.Appx.PackageManager.Commands.AddAppxPackageCommand


C:\Windows\system32>
 
Ik ga er straks mee verder of anders morgen, was net een film aan het kijken.
Probeer de volgende regel:
PowerShell -ExecutionPolicy Unrestricted -Command "& {$manifest = (Get-AppxPackage Microsoft.WindowsStore).InstallLocation + '\AppxManifest.xml' ; Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register $manifest}"

Deze is ook nog een optie:
Get-AppxPackage -AllUsers| Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register “$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml”}

N.B. Zorg er voor dat je tijdzone, tijd en datum juist staan ingesteld.
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen, deze twee regels ook geprobeerd. Helemaal niks. Ik ga denk ik mijn neef vragen of hij tijd heeft, de afgelopen week was hij werken en had oproep dienst, helaas waren er storingen dus moest hij 's avonds ook werken. Ik hoop echt dat het opgelost kan worden, maar dat denk ik wel, ik denk alleen niet dat ik het kan.
 
Bedankt. Morgen ga ik er even voor zitten. Ben net terug en heb nog niet hier gekeken. Ik heb een diagnostische analyse gedaan via een site die ik zag en er kwam uit dat ik beschadigde bestanden heb.
Service registration is missing or corrupt
Windows store cache is mogelijk beschadigd.

Ik heb wel de appxmanifest.xml bestanden. Maar dat kon hij niet vinden dus is er iets mis. Ik heb al contact gehad met mijn neef en ik ga daar een keer langs als hij tijd heeft. Telefonisch kon hij me even niet helpen.
Ik ga zeker de linken even bekijken.

Hartstikke bedankt voor de moeite :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan