Windows loading screen... [HELP!]

Status
Niet open voor verdere reacties.

fjerid

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 jan 2014
Hallo mensen!

Wist niet onder welke categorie ik dit moest plaatsen maar ik vermoed dat het een hardware probleem is. Hoop van niet natuurlijk.

Drie dagen terug begon mijn laptop raar te doen en liep vaker vast dan normaal. Nooit gedacht dat het erger zou aflopen want ik heb bijna nooit problemen met mijn HP pavilion G6. Heb hem nu al 2 jaar bijna en gebruik al maanden geen AV meer... yeah stom.
Hoe dan ook elke dag werd het minder en minder tot hij er helemaal mee op hield. Paar dagen terug kwam startte hij ENORM traag op. Liep letterlijk, 2 uur vast bij windows logo loading screen en ging dan pas verder naar inlog screen. Na het inloggen kon ik niets meer. Ik wilde namelijk snel alles op een stickie gooien maar niks herkende hij. Geen enkele externe schijf. Bovendien opende hij alles een uur later...

En nou komtie tot aan het windows loading screen en freezed. Heb hem 12 uur aan gelaten om te kijken of er iets gebeurde maar nee.

Mijn vraag is, is dit een hardware of een software probleem? Ik wil dolgraag fabrieksinstellingen erop gooien maar ik MOET een paar bestandjes hebben die op mijn bureaublad staan. En ik weet niet of een back-up die ook erbij pakt (volgens pakt een back up alleen maar documenten etc)

Ik las vele dingen op het internet, ene zegt software andere hardware... ik weet het niet. Overigens staat hij op marktplaats en niemand wilt hem hebben voor 200+ dus ik wil er dan ook geen enkele cent aan uitgeven. (had hem zelf voor 550)

(wss overbodig maar stats zijn decent... 6gb ram, 750gb hd, 1,9ghz duo core amd)

Groetjes,
Ferdi

Welkom op Helpmij.nl:thumb:

Is deze na een start in safemode ook zo sloom?
En tja, geen av, is zeker niet slim inderdaad.

Heb de vraag voorlopig verhuist naar de laptop sectie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan