Windows Logo test: IntelliPoint

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berjos3

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2001
Hallo,

Ik heb net mijn kast even geopend om nieuw werkgeheugen te plaatsen, dat is prima gelukt. Uiteraard moest ik daarvoor ook even alle kabels los halen, de kabels die je dus aansluit op je kast, niet de kabels binnenin...

Bij het starten van XP gaat alles goed, prima zelfs, maar opeens krijg ik de volgende melding:

"De software die u voor deze hardware installeert: Microsoft USBDual Receiver Wireless Keyboard (Intelli Type Pro)
voldoet niet aan de eisen van de Windows Logo test, die op compatibiliteit met Windows XP controleert."

En dan een melding dat ik doorgaan er kan toe leiden dat het systeem onstabiel wordt e.d. en dan ik contact op moet nemen met de hardwareleverancier.
Ik heb al het e.e.a. geprobeerd met de IntelliPoint CD, maar niets lijkt te lukken.

Weet iemand hoe ik hier van af kom? Want alles doet het: zowel muis als toetsenbord.

Als ik de CD erin doet wil hij het bestand

itpcoin4.dll

hebben, maar het staat schijnbaar nergens op de CD-ROM van Intellipoint die ik heb. Wat kan ik nu het beste doen?

Vreemd genoeg stond ie toch op de CD-ROM, na even wat gezoek is het nu, voorlopig dan, opgelost :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan