windows longhorn versie 4047

Status
Niet open voor verdere reacties.

wim003

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2005
Berichten
16
ik heb deze geinstalleerd maar wil hem weer verwijderen heefd iemand enig idee hoe dat moet want erstaat geen uninstal folder in dir:confused:
 
nou als het goed is kan dat niet via uninstall, dan moet je denk ik je pc opnieuw installeren. :rolleyes:
 
daar ben ik niet zo blij mee dan kan ik helemaal opnieuw beginen:(
 
Wat heb je allemaal geïnstalleerd en op welke partities/schijven? (qua os)

Als je ook een andere windows erbij hebt is het verwijderen van longhorn niet zo moeilijk.
 
Met alle respect Wim003, maar als je de eerste paar alinea's van dit artikel leest, komt bij mij de vraag naar boven : waarom geinstalleerd.......... (tenzij jij al beschikt over de hier besproken versie........)

Idd. een goede werkende CD van XP of zo en format C:
 
Laatst bewerkt:
ik heb hem op mijn c schyf ge instaleerd en ik heb een orginele windows xp cd
 
Waarom veronderstel je een besturingssysteem te kunnen verwijderen via een uninstall-programma?

Ik veronderstel dus ook dat je geen officiële beta-tester bent.:p

James:)
 
Dan CD Windows erin, gelijk op een toets drukken, (Windows start dan vanaf CD) doorloop wat schermpjes, formateer de C-schijf en draai (voorlopig) 'good old XP'.
 
Geplaatst door James007
Waarom veronderstel je een besturingssysteem te kunnen verwijderen via een uninstall-programma?

Ik veronderstel dus ook dat je geen officiële beta-tester bent.:p



James:)

mijn vraag is daar om omdat ik geen betatester ben en het verkeerde progama heb geinstaleerd heb of dat op een of andere manier ongedaan maakt kan worden ik ben maar een leek in dit soort dingen:confused:
 
Geplaatst door wim003


mijn vraag is daar om omdat ik geen betatester ben en het verkeerde progama heb geinstaleerd heb of dat op een of andere manier ongedaan maakt kan worden ik ben maar een leek in dit soort dingen:confused:

Je hebt geen programma geïnstalleerd maar een compleet besturingssysteem (dat zich nog in de testfase bevindt). (Hoe je er als leek bij komt om dat te gaan doen is mij een raadsel, maar goed.) Wil je het verwijderen en XP weer gaan gebruiken, dan zul je moeten doen wat Pasja beschreef in zijn vorige bericht. Het is niet anders.
 
hoe kom jij in hemelsnaam dan aan dat besturingssysteem??? ik weet nu niet hoe het in zijn werk gaat met die beta's van microsoft, maar je kunt die tog niet gwn ff downloaden en installeren? je moet tog officieel betatester hiervoor zijn? en kdacht zelfs betalen. of staat die ook alweer op P2P:confused:

:edit: jah ik zie hem idd al staan op bearshare, of die werkt is natuurlijk een andere zaak, maar het zou best wel es kunnen...

:edit2: aan welke build zitten ze intussen? kben wel niet van plan om hem te downloaden hoor(ben nog tevreden genoeg over xp:)) de laatste die ik zie is 4074???
 
Laatst bewerkt:
formatteren die hap en weer opniew beginnen dat weet je toch van te voren dat dat moet das ook zo met xp, en beta is niet voor niets beta...
 
Volgens mij gaat iedereener nu van uit dat alleen longhorn is geïnstalleerd. Als je op c: XP hebt en op D: longhorn, dan kan je gewoon de map windows van D: (longhorn) verwijderen en de boot.ini aanpassen. Dan is een nieuwe installatie van xp helemaal overbodig...
 
Maar hij staat op de c, dus ik veronderstel dat XP overschreven is.:confused:

James:)
 
Ja dat lijkt me wel ja, ga er even voor zitten en doe alles schoon installeren :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan