HerrieM
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 sep 2004
Ik heb sinds enige tijd een probleem dat mijn computer regelmatig vast loopt. Vooral wanneer hij tientallen minuten niets gedaan heeft. De muis beweegt dan nog wel, maar elke andere actie zorgt ervoor dat windows moet nadenken, en komt er geen reactie.
Tussen de crashes door werkt de pc normaal, ook als ik hem zwaar aan het werk zet.
Ik heb in de event logboek gekeken en daar komen telkens 3 dezelfde fouten terug.
Logboeknaam: Systeem
Bron: Kernel-Processor-Power
Gebeurtenis-id: 6
Een aantal onderdelen voor energiebeheer van de processor zijn uitgeschakeld vanwege een bekend firmwareprobleem. Vraag bij de fabrikant van de computer om een bijgewerkte versie van de firmware.
Ik zou niet weten hoe ik firmware moet bijwerken, laat staan waar ik dat kan vinden.
Hopelijk weet iemand van jullie er meer van.
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz
Motherboard: MSI MS-7346
Videocard: NVIDIA GeForce 9800 GT
Windows Vista Home Premium
Tussen de crashes door werkt de pc normaal, ook als ik hem zwaar aan het werk zet.
Ik heb in de event logboek gekeken en daar komen telkens 3 dezelfde fouten terug.
Logboeknaam: Systeem
Bron: Kernel-Processor-Power
Gebeurtenis-id: 6
Een aantal onderdelen voor energiebeheer van de processor zijn uitgeschakeld vanwege een bekend firmwareprobleem. Vraag bij de fabrikant van de computer om een bijgewerkte versie van de firmware.
Ik zou niet weten hoe ik firmware moet bijwerken, laat staan waar ik dat kan vinden.
Hopelijk weet iemand van jullie er meer van.
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz
Motherboard: MSI MS-7346
Videocard: NVIDIA GeForce 9800 GT
Windows Vista Home Premium