Windows loopt vast bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

wheijkoop

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2004
Berichten
91
Beste mensen,

Als ik mijn pc opstart (windows XP) blijft hij 19 van de 20 keer hangen op een zwart scherm. Enige oplossing is dan stroom eraf en opnieuw proberen.
Probleem speelt al langer, alleen kon ik het al die tijd oplossen door alle usb stekkers te verwijderen en er opnieuw in te doen, windows ging toen verder met opstarten.

Echter sinds enkele weken werkt dit trucje niet meer. Als ik de computer in veilige modus opstart doet hij het altijd. Heb dus het idee dat het iets met USB aansluitingen te maken heeft. Via de zoekfunctie wordt er ook vaak als oplossing aangedragen nieuwe voeding, maar vraag me af of dat het is anders zou de veilige modus toch ook niet werken?!?

Heb ook al als tip gekregen spanning eraf en dan de pc aan om eventuele stroom om het moederbord eraf te halen, maar dit werkt helaas ook niet.
Ook herinstallatie van de pc verhelpt het probleem niet.

Iemand enig idee wat ik nog meer zou kunnen doen??
 
Probleem speelt al langer, alleen kon ik het al die tijd oplossen door alle usb stekkers te verwijderen en er opnieuw in te doen, windows ging toen verder met opstarten.
Start de PC wel goed op zonder usb-stekkers erin?

Zoja,dan telkens een usb-aansluiting erbij zetten en weer proberen,totdat je de boosdoener\s hebt gevonden.

Greetz
 
TS heeft het niet over een voor een bij steken.
alleen kon ik het al die tijd oplossen door alle usb stekkers te verwijderen en er opnieuw in te doen, windows ging toen verder met opstarten.
En hier zitten alle usb stekkers er dus tegelijk in.
 
TS zegt dat ZONDER USB de pc nu ook niet meer opstart, dus 1 voor 1 proberen is een beetje zinloos......
 
@adnieuwenhuizen
Ben het helemaal met je eens,maar als er onzin verteld wordt mag ik daar best iets over zeggen hoop ik?

Het woord "zonder" komt n.l. helemaal niet in de post van TS voor,kennelijk een onbegrijpelijke interpretatie van mrmusic?

Greetz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan