Windows loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

sibelius

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2005
Na lange tijd zonder problemen nu dit: wanneer ik rechtsklik op het icoon in de taakbalk van nVidia-instellingen wordt het beeld even zwart, dan keert het terug maar is het bevroren, niets werkt nog, restart is de enige optie.

Ik heb de nieuwste driver geïnstalleerd maar dit helpt niet.

Mijn videokaart is Geforce 7600 GT.
OS XP Pro, alle updates.

Heeft iemand een hint voor de oplossing van dit rare (en vervelende) probleem?

Edit: wanneer ik linksklik op dat icoon wordt het beeld ook even zwart maar keert het niet-bevroren terug!

Laatst bewerkt:
Was dit altijd alzo ?
Hoe oud is je videokaart en werkt hij wel onder winxp ??
De nieuwste Videokaarten zijn aleen geschikt voor het os vista

Laatst bewerkt:
Als je naar de nieuwste videokaarten gaat kijken zul je zien dat al veel wegvallen van Windows Xp Home/Pro En dat ze aleen nog voor Vista en 7 zijn
Waarom: OMdat er ook al wat games zijn die xp niet eens meer ondersteunen of aleen Service pack 3.

Dus het lijkt me geen "Onzin"
Mijn ervaring is dat er genoeg kaarten zijn die Xp niet ondersteunen of in ieder geval slecht.

Verwijder de Software die JE geinstaleerd heb en probeer het dan op nieuw te instaleren. :)

Offtopic : Zal morgen wel lijstje maken met meer dan 20 games die minimal windows xp service pack 3 of hoger ( vista,7)

Dat is een kaart die je laat zien. :p

Mijn kaart is ca. 3 jaar oud. Het probleem deed zich plotseling voor zonder iets geïnstalleerd te hebben.
Ik klik vaak op dat icoon om een tweede beeldscherm in te schakelen of af te sluiten

Tja....

Er zal een oplossins zijn, zal morgen voor je kijken voor een oplossing :thumb:

Was dit altijd alzo ?
Hoe oud is je videokaart en werkt hij wel onder winxp ??
De nieuwste Videokaarten zijn aleen geschikt voor het os vista

Wat is dat nou voor onzin?
Voor zover ik weet zijn ook de allernieuwste kaarten ( ATI Radeon HD5xxx serie ) ook nog geschikt voor XP. Ik draai er zelf namelijk ook op :)

En er staat duidelijk dat TS op Windows XP Pro draait met alle updates. Hij zegt dus al dat hij niet onder windows xp werkt. Wel even goed lezen.

@TS : Hoelang heb je dit probleem al ? Systeemherstel al geprobeerd naar een datum voordat het probleem zich voordeed ?

Tuurlijk zijn er nog steeds kaarten die Xp ondersteunen maar er komen zo langzamer hand meer kaarten die dat niet meer doen.

Wat is dat nou voor onzin?
Voor zover ik weet zijn ook de allernieuwste kaarten ( ATI Radeon HD5xxx serie ) ook nog geschikt voor XP. Ik draai er zelf namelijk ook op :)

En er staat duidelijk dat TS op Windows XP Pro draait met alle updates. Hij zegt dus al dat hij niet onder windows xp werkt. Wel even goed lezen.

@TS : Hoelang heb je dit probleem al ? Systeemherstel al geprobeerd naar een datum voordat het probleem zich voordeed ?

Eh... ben ik TS? Het probleem is van recente datum. Ik heb nog geen systeemherstel geprobeerd... Zal dat overwegen!

Applefaq: jouw google pagina is geen bewijs en zelfs onduidelijk en achterhaald (artikelen van april 2009).
Ik zag op Yougamers.com slechts 1 spel dat minimaal Vista nodig heeft.

En iedereen installeert altijd netjes zijn updates dus dat service pack 3 verhaal is ook onzin want 90 % van de mensen heeft die al.

Het was ook maar een klein zoekopdracht je
Disscussie kun je voren in de member chat
of op mijn mail

Het was ook maar een klein zoekopdracht je
Disscussie kun je voren in de member chat
of op mijn mail

Je verkondigt echt allemaal onzin.
Die google pagina slaat nergens op.
Nog een klein zoekopdrachtje : http://www.google.nl/search?q=apple...&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a

Het staat op Google , DUS is het waar.

En er zijn zeker niet langzamerhand meer kaarten die Windows XP niet ondersteunen. De nieuwste kaart op het moment uitgebracht is de ATI Radeon HD5970 die gewoon Windows XP ondersteund.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan