Windows loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel, heren (dames ook), ik heb een programmaatje verwijderd - TVOP - en nu krijg ik nog even een zwart beeld, maar vervolgens is er geen bevriezing... Heb het al een paar keer geprobeerd...

(Dus misschien is het probleem toch veroorzaakt door het installeren van een (dat!) programma.)

(Vreemd vind ik dat er bij Systeemherstel geen melding gemaakt werd van het installeren van dit programma.)
 
Kom op Gedraag je een beetje volwassen man,,
Jij en ik weten allebij dat er videokaarten zijn die niet voor xp compitable zijn of aleen voor service pack 3.

De Groeten.
 
Niet fijn want er wordt geen aandacht meer aan jouw probleem besteed...
Ik denk dat dat TV op je pc programma niet echt veel uitmaakt.
Ik vind het daarom ook vreemd dat je zoveel verbetering merkt.
Maar het is niet zo vreemd dat het scherm even zwart wordt, als een pc/laptop even een probleem met een bewerking heeft wordt het scherm even zwart.
Dit heb ik wel eens als ik de pc opstart en er allemaal programma's tegelijk in de taakbalk willen opstarten.
 
En nu maar weer even topic mensen. Het gaat helemaal niet om het feit dat er enkele kaarten niet met XP overweg kunnen. Dat geldt zeker niet voor de kaart van TS.
De 7600GT kan prima met XP overweg. Vraag is dus wat dit probleem kan veroorzaken.

[Modinfo] Offtopic berichten verwijderd. Op die manier gaan we weer de verkeerde discussie voeren.
Indien er weer offtopic wordt gereageerd worden deze berichten zonder waarschuwing verwijderd. [/Modinfo]
 
Laatst bewerkt:
Nu maar weer on topic. Heeft Systeemherstel geholpen ?
Heb je toevallig nTune op je computer staan ? Zo ja , verwijderen.

Meer kan ik er ook even niet over vinden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb niet nTune op mijn computer, maar...

Systeemherstel heeft geholpen!

(Nu op zoek naar de oorzaak...)

Bedankt!
 
TVOP is verdachte. Ik had nog één ander programma geupgrade, die upgrade heb ik weer gedaan en het probleem doet zich niet voor.

TVOP = verdacht!
 
Neen, dat TVOP heeft er niets mee te maken want het probleem is terug.

Heb verder niets gedaan, behalve 'gecomputerd'.
 
Ook geen automatische updates binnengehaald , plug-ins geïnstalleerd ?
 
Wél automatische updates binnengehaald. Geen plug-ins.

En het probleem breidt zich uit. Vanavond is computer vastgelopen tijdens het opnemen van een film van de tv met mijn Hauppauge 350-kaart.
(Heb ik nog niet eerder meegemaakt, geloof ik.)

Zal ik maar eens van alles deinstalleren en daarna opnieuw installeren? Want Hauppauge deed wel een beetje moeilijk al enige tijd.
 
Ander idee:

sinds enige tijd gebruik ik (weer) de standby-functie - daarvoor alleen de slaapstand. Als ik opnieuw opstart kan ik zonder probleem op het nVidia-icoon klikken, maar eens in standby geweest zijnde niet... (zal dit nog een paar keer checken).
 
Verd*md! Het wordt veroorzaakt door stand-by! Heb genoeg controle gedaan.
Wat zou hieraan gedaan kunnen worden?
 
De vraag is dus: hoe komt het dat wanneer mijn pc stand-by gestaan heeft, Windows bevriest als ik klik op het nVidia-ikoon in de taakbalk?

N.B. De computer kan probleemloos in de slaapstand gezet worden.
 
Laatst bewerkt:
@ Mr Skyline
Als je geen antwoord weet op een vraag, reageer dan niet.
Ik heb alle offtopic berichten verwijderd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan