Windows loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Writtler

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2007
Berichten
31
Beste,

Het volgende probleem doet zich al voor sinds upgrade naar win7.
Ongeveer 1 x per 1 a 2 dagen bevriest het hele systeem, niets reageert meer en alleen de powerschakelaar ingedrukt houden biedt nog uitkomst.

Asus
Intel Core 2 quad CPU Q9550
2.83 HGz
4.00 GB geheugen
NVIDIA GeForce 9800GT

Bij logboeken wordt de volgende kritieke fout weergegeven:

Het systeem is opnieuw opgestart zonder eerst correct te worden afgesloten. Deze fout is mogelijk veroorzaakt doordat het systeem niet meer reageert of is vastgelopen of doordat de stroom is uitgevallen.

Logboeknaam: Systeem
Bron: kernel-power
Id: 41
Niveau: kritiek
Gebruiker: Systeem
OpCode: Info
Taakcategorie: (63)

Online help functie hierbij aangegeven biedt geen oplossing:

Fouten en foutberichten
Terug naar zoeken



--------------------------------------------------------------------------------



Resultaten voor: Microsoft-product: Windows Operating System; Versie: 6.1.7600.16385; Id: 41; Gebeurtenisbron: Microsoft-Windows-Kernel-Power;


Er zijn geen resultaten gevonden voor uw zoekopdracht. Raadpleeg Help bij het zoeken voor suggesties.


Misschien iemand ideeen of zelfde problemen???

B.v.d.
Dennis
 
Het staat ook in je fout melding:
Het systeem is opnieuw opgestart zonder eerst correct te worden afgesloten. Deze fout is mogelijk veroorzaakt doordat het systeem niet meer reageert of is vastgelopen of doordat de stroom is uitgevallen. ;)

Het kan zij dat je voeding aan het eind van je latijn is.
Iets verandert aan je pc, voordat je dit kreeg.


ps ja merk en watage staan meestal op de voeding zelf
 
Beste,

voeding is een Earthwatt EA-500D max 500 W

Voor de rest is er niets veranderd, er zit nu een dvdbrander, 2 x harde schijf, videokaart (PCI), WIFI kaart(PCI), cardreader via usb(intern) en een firewire met usb 2.0(PCI)

volgens mijn berekeningen moet ik nog ruim voldoende prik over hebben.Verder is het probleem gekomen sinds ik win7 ultimate draai, op vista zoals al gezegd ruim een jaar geen enkel probleem gehad!!
 
Het systeem is opnieuw opgestart zonder eerst correct te worden afgesloten. Deze fout is mogelijk veroorzaakt doordat het systeem niet meer reageert of is vastgelopen of doordat de stroom is uitgevallen. ;)

Die melding krijg je altijd wanneer je windows niet normaal afsluit, maar gewoon met de powerknop uitzet!

@TS: temperaturen als eens nagekeken?
 
hmmm temperaturen zijn mijn inziens niet echt raar, maar ach wie ben ik :confused: lol

GPU 54 ºC
System 32ºC
CPU 38ºC
AUX 27ºC
Core 0 35ºC
Core 1 34ºC
Core 2 39ºC
Core 3 30ºC

gemeten met speedfan 4.40

B.v.d.
Dennis
 
Goed duidelijk, blijft vrij stil hier.......

maar probleem is volgens mij over. heb mn bios geupdate en krijg sindsdien geen vastlopers meer, hoop dat deze info voor een volgende ook van toepassing is!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan