Windows Mail apart installeren mogelijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mfranken

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2007
Ik heb een notebook met Windows Vista erop. Het besturingssysteem is voorgeinstalleerd op de computer. Windows Mail werkt niet helemaal goed. Is het mogelijk om dit onderdeel te verwijderen en opnieuw te installeren zonder een complete installatie van windows te hoeven doen?

m.vr.gr. Marij

kan je misschien even zeggen wat er aan de hand is met windows mail dan?

1) Er werken twee mensen op dit notebook. Voor elk is een account aangemaakt, om eigen mails te ontvangen en te verzenden. Dat gaat niet goed. Welke account we ook kiezen, van beide accounts komen de mails binnen en worden verzonden.

2) Als we daarna de mails willen doorsturen lukt dat niet.Eerst moet het programma worden afgesloten en opnieuw gestart voordat dat lukt.

3) Er zitten mails in Postvak Uit die niet verzonden willen worden. Maar ik kan ze ook niet verwijderen.

Groetjes

hmm, ja ik ben nu niet zo bekend met allerlei mailprogramma's maar ja hoe je deze 3 problemen zou kunnen oplossen weet ik toch ook niet...

Je zou de accounts eens kunnen verwijderen, misschien windows mail eens naar zijn standaard instellingen terugzetten.

Of je kan windows mail hier eens downloaden en het daarmee proberen, succes :thumb:

Die link stuurt me naar Windows Live. En dat is een chatprogramma :D

groetjes

oh :P

maar ik denk dat je tijdens de installatie kan kiezen(aanvinken dat je windows mail wilt installeren)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan