Windows Mail : Bijlage opslaan lukt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Loeka

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2012
Sinds enige dagen kan in Windows Mai bijlage's (foto, txt doc etc. ) niet meer opslaan.
Er komt een melding: Bijlage opslaan lukt niet, controleer of er voldoende schijfruimte is

Er is ruimte genoeg ruimte op zowel C: als D: beide partities geprobeerd, steeds zelfde melding.

Een mailbericht (zonder bijlage) kan ik wel opslaan gewoon opslaan.

Ik heb ook nog een mail met klein txt bestandje naar me zelf gezonden, ook deze bijlage kan ik niet opslaan.
Zelfde melding heb ik ook in het forum gezien op 5-9-2010, er staat echter geen oplossing bij.

Windows Vista HP SP2 32 bit
Windows Mail 6.0
AVG Virusscanner 2013

Hendrik

Het genoemde vinkje staat al uit, dat is het probleem dus niet.

Heb je IE 9, dan weet ik dat windows mail (Deze is niet compatibel met IE 9) al jaren niet meer word bijgewerkt. Je moet zoals @TheKnight al aangaf updaten naar windows live mail.

Hier nog een work arround wat je het beste kunt doen, ja eigenlijk moet doen, al ben je natuurlijk verknocht aan Windows mail. Dat was ik ook.:P Klikje

Ik las 6.0 die is echt oud. ;) Succes ermee.

Oke Loeka, goed besluit genomen :thumb: Het is best wel een goed programma, even wennen en je kunt er alles mee. Zet je vraag even als opgelost a.u.b. dat kun je doen in je eerste bericht blauwe balk. Dan hebben anderen met hetzelfde probleem hier ook wat aan. Iedereen bedankt denk ik dan. :P

Helaas lukt het niet WLM te installeren, er komt een melding bij het downloaden dat er een virus is gevonden in het .exe bestand en deze is verwijderd.
Ik heb een aantal andere programma's geprobeerd te installeren (CCleaner, Htiman) niets lukt, steeds weer een melding dat er een virus in het installatie .exe bestand zit.
Met AVG scan uitgevoerd op de PC, alles is OK.

Waar komt de melding vandaan dat er een virus in het .exe bestand zit en hoe los ik dit op?

.

Probleem opgelost door het verwijderen van AVG d.m.v. AVG Remover tool.
Beide problemen :
Geen bijlagen kunnen openen / opslaan en :
Geen programma meer kunnen installeren
weg.

Hendrik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan