Windows Mail haalt berichten niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gregoris

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Berichten
4
Hallo, er is gisteren een email-storing geweest op de server van KPN
Nu heb ik 2 accounts, de originele mij toebedeeld door KPN werkt weer oke
maar die ik zelf heb aangemaakt (ruim een jaar terug) werkt niet meer.
Heeft dus altijd goed gewerkt!
Webmail was ook niet te bereiken toen heb ik dus mijn wachtwoord veranderd
en kon weer bij webmail.
wachtwoord ook veranderd in mijn account maar dat lukt nog steeds niet
ik krijg de volgende foutmelding:

Account: 'XXXXXX (KPNPlanet)', Server: 'pop.kpnplanet.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR No connection could be made because the target machine actively refused it.', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

weet iemand nog raad???
mvg. :(
 
Het 2e emailadres is ook bij KPN
Je krijgt 1 hoofd emailadres en dan kun je er 3 bij maken.
Mijn echtgenote heeft 2 aliassen op haar pc en die werkten wel weer.
Mijn hoofd email doet het ook weer
maar die ene alias dus niet
mvg
 
Dit vond ik bij jou "link"

vraag
InternetPlusBellen, foutmelding 0x800CCC90, 0x800CCC91 of 0x800CCC92 bij E-mail


Antwoord

Foutmelding 0x800CCC90, 0x800CCC91of 0x800CCC92 krijgt u wanneer uw gebruikersnaam en wachtwoord worden geweigerd bij het aanmelden op de e-mailserver. Controleer uw gebruikersnaam en wachtwoord, waarschijnlijk is deze combinatie onjuist.

en toch heb ik het account al weer eens opnieuw verwijderd en ingevoerd en ik weet zeker dat het juist is en toch blijf ik deze melding krijgen, mvg.
 
Test voor de zekerheid Webmail ook nog een keer. Zou je net zien dat er mogelijk weer een probleem is en zoek jij steeds naar oplossingen. Dit puur om dat even uit te sluiten.

Soms kan het ook in een vinkje zitten bij tabblad Server van de eigenschappen van het account.

Check dat even met het instellingen van het account wat wel goed werkt.


Aanmelden met beveiligd ......
Voor deze server is .....
 
Hallo Mikeo, bedankt voor het meedenken!
Ik heb hetzelfde gebruikersnaam en wachtwoord dat ik gebruik om op webmail te komen
in mijn account staan dus er kan niets mis zijn.
en ja hoor om 7 uur komen de mails wel weer binnen op mijn alias
(dus weer het probleem bij mijzelf gezocht)
KPN had de boel toch nog niet helemaal op orde!
mvg:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan