Windows Mail op Windows 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martha Posthumus

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2000
Berichten
475
Hallo

Is er iemand, die Windows Mail op Windows 8 heeft werken?
Ik had het wel op Windows 7, dat werkte prima. Maar Windows 8 lukt bij mij niet, heb al verschillende handleidingen gevolgd.

http://forums.mydigitallife.info/archive/index.php/t-34582.html

Heb het bestand Msidcrl30.dill in de juiste map gezet, maar krijg toch de foutmelding dat dit bestand ontbreekt.
En als ik het in de Windows map zet, dan krijg ik de melding dat msoe.dll bestand niet kan worden geladen. :(

Heel jammer dit, maar misschien kan iemand me hiermee helpen?
 
Hallo Martha, probeer je te helpen en op weg te helpen. Windows mail, zoals je schreef bestond/bestaat (al) niet meer voor windows 7. Dus voor windows 8 ook niet meer. Wel is het zo dat windows live mail is te downloaden via microsoft Essentials. Bedoel je dat soms.
 
Laatst bewerkt:
Nee manamana, geen Windows Live Mail, die moet ik perse niet. :(
Ik had Windows Mail op Windows 7 en vond ook handleidingen om het op W8 te zetten.
Maar dat lukt me niet op de een of andere manier, vandaar deze vraag.
 
Dan denk ik niet dat het lukt omdat het dit waarschijnlijk is. Klikje. Met windows mail gaat het niet lukken. Als je geen windows live mail wilt zul je uit moeten wijken naar een ander mailprogramma. :(
 
Het heeft niets met 32- en 64 bits te maken, want het werkte ook op Windows 7. En bij anderen werkt het ook op Windows 8. Misschien is er hier iemand, die het ook op Windows 8 gezet heeft en me kan helpen. Bedankt voor het proberen manamana:thumb:
 
Ik las je linkje in bericht 1 nog eens. Sommige hebben het voor elkaar gekregen, maar toen las ik dit dat het wordt afgeraden. Klikje En dit. Klikje
 
Laatst bewerkt:
Dat gaat over Windows Live Mail voor Windows 8 64 bits.

Ik wil graag Windows Mail op Windows 8 zetten.
En dat lukt sommige mensen wel, maar mij niet en daarvoor vraag ik hulp zeg maar. :)
 
Martha ik weet dat je het graag terug zou hebben. Ik weet hoe het werkte in het verleden. Het is inderdaad een heel gedoe om dit voor elkaar te krijgen. Maar wellicht is dit de enige oplossing. Ik zelf heb er niet voor gekozen vanwege de updates die niet meer komen en ook dat het systeem onstabiel kan worden. Je moet het register induiken. Klikje en succes. Beter kan ik niet. :) Wel eigen risico he. :D

Van de experts. Klikje Ben eens benieuwd hoe het je vergaat/verging. Groetjes manamana
 
Laatst bewerkt:
Ja die website heb ik ook al gezien, maar ging niet op, want ik kon Windows Mail niet vinden in het register.

Verder heb ik hier nog een stappenplan om WM in W8 te zetten.

De mappen van WM kan ik niet importeren bij andere Mailprogramma's, vandaar dat ik deze graag wil houden (als het lukt) ;)
Ondertussen heb ik WLM geinstalleerd en daar kan ik wel alle mappen importeren. Alleen vind ik het erg vervelend dat al mijn
accounts apart vermeld staan. Ik ga door met zoeken en proberen.
Nu staat WM wel in het register, dus misschien lukt het nu wel.

Is goed, ik zal het hier melden als het gelukt is.
Bedankt voor je hulp Manamana :thumb:
 
Mhh, daar was ik al bang voor. Ik denk ook dat het niet meer kan. :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan