Windows Mail wil mijn berichten niet verzenden, hoe kan dit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kaswuss

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2006
Hallo allemaal,

Ik maak al sinds een tijdje gebruik van Windows Mail, maar ik kom er nu ineens achter dat sinds vandeweek mijn berichten niet meer verzonden worden, maar gewoon naar Postvak-uit gaan.
Ik vroeg mij af, of iemand weet hoe dit kan en hoe het opgelost zou kunnen worden.
Alvast bedankt.

In Windows Mail: Extra > Opties... >Verzenden, vinkje zetten bij: Berichten direct verzenden

Er van uitgaande dat je niets aan de instellingen van de smtp server hebt gewijzigd is het volgende een remedie: verwijder alle emailaccounts, start opnieuw op, maak de accounts weer aan......

windows mail

Ik had hetzelfde probleem met windows mail. Niet direct verzenden en ontvangen van berichten. Dat werkte alleen na afsluiten en weer starten van windows mail. Alle instellingen stonden goed!

Ik heb op een ander forum de oplossing snel gevonden.

http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=45437

Het programma DESKTOP SMS veroorzaakte een conflict met WM. (Meegeleverd met de laptop.)
Verwijderen van dit programma loste bij mij direct het probleem op.
Misschien werkt het updaten van dit programma ook wel, maar dat heb ik niet geprobeerd.

groeten meelluuk

windows mail gaat niet het postvak uit

In Windows Mail: Extra > Opties... >Verzenden, vinkje zetten bij: Berichten direct verzenden

hallo,
ik ben een digibeet en heb pas die kolere vista gekocht.......telkens is er weer iets.
nu gaat mijn mail het postvak niet uit en heb ik een groot probleem met mijn akties.
ik heb gekeken bij opties en het vinkje staat op gelijk verzenden.
het is altijd goed gegaan......dus wat heb ik verkeerd gedaan????hoe kan ik het simpel oplossen????
wilt u het mij a.u.b. heel simpel uit leggen. ik heb alles zitten lezen bij dit probleem op jullie site maar ik snap er niets van.
heel erg bedankt alvast voor jullie antwoord

groetjes tineke
( ik ben niet zo jong meer)

Als een mailtje niet verzonden wordt dan is de kans groot dat het e-mailadres niet juist is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan