Windows Mail?

Status
Niet open voor verdere reacties.

broeretoren

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2001
hallo XP-PC,

wat bedoel je met Windows Mail? Kennelijk loop ik wat achter... :D

ik heb nl. volgende probleem:
ik gebruik nog steeds Outlook Express 6, en heb recent Internet Explorer naar versie 7 geupdate.

sindsdien kan ik in een mail in OE 6 geen link meer aanklikken, althans hij stuurt me dan niet meer automatisch naar de url, zoals ik gewend was.
moet dan de link kopieren en plakken in IE7, onhandig dus...

zat al te zoeken of ik soms OE 7 moet hebben, maar die bestaat dus niet?
is het nu windows mail geworden, en zo ja wat kan ik dan het beste doen?

alvast bedankt,
Martin

Ik heb je bericht verplaats naar een geschiktere plaats.
het vragen in een vraag van een ander is niet netjes en wordt door ons verplaatst naar een eigen vraag.
Suc6 met je probleem

als ik er op ga staan, verschijnt er wel een handje, maar als ik klik, gebeurt er niks.

klik ik met rechtermuisknop, dan kan ik ook niet kiezen voor openen, alleen voor "Snelkoppeling kopieren", "Doel opslaan" etc.

het is gelukt, dankzij je 2e link, die Sandi's site, en dan 2e artikel.

heb "regsvr32 urlmon.dll" gerund en toen werkte het weer.

bedankt!

Rest mij eigenlijk alleen nog de vraag, puur uit interesse, wat nu precies dat Windows Mail is waar je het over had. Is dat de opvolger van Outlook Express??

Laatst bewerkt:
Rest mij eigenlijk alleen nog de vraag, puur uit interesse, wat nu precies dat Windows Mail is waar je het over had. Is dat de opvolger van Outlook Express??

Microsoft zei:
Windows Mail

Het verzenden van e-mail is voor veel mensen hun belangrijkste activiteit op een pc. De populariteit en het belang van e-mail zijn de laatste jaren flink toegenomen en daarmee zijn ook wat ongemakken en risico's ontstaan. Windows Mail is ontworpen om deze uitdagingen het hoofd te bieden zodat uw e-mailactiviteiten zo productief en leuk mogelijk zijn. Windows Mail bevat functies die u helpen u de risico's te verminderen terwijl u plezierig gebruik maakt van de vele voordelen van e-mail.
Windows mail is de vervanger van Outlook Express op Windows Vista.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan