windows mail??

Status
Niet open voor verdere reacties.

rosie

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2006
Ben al jaren tevreden gebruiker van windows mail.Mijn probleem is dat in 1 keer windows mail niet meer werkt.:shocked:Snelkoppeling op het bureaublad staat er nog maar voor de rest niets.Heb ik microsoft outlook geinstalleerd.Werkt wel maar de nieuwe berichten kan ik niet lezen.Vraag,kan ik windows mail opnieuw installeren over de bestaande versie heen??Zoniet,waar moet ik zijn om windows outlook goed telaten werken??

Eh... Deïnstalleren en opnieuw installeren misschien?! :eek:

Ben al jaren tevreden gebruiker van windows mail.Mijn probleem is dat in 1 keer windows mail niet meer werkt.:shocked:Snelkoppeling op het bureaublad staat er nog maar voor de rest niets.Heb ik microsoft outlook geinstalleerd.Werkt wel maar de nieuwe berichten kan ik niet lezen.Vraag,kan ik windows mail opnieuw installeren over de bestaande versie heen??Zoniet,waar moet ik zijn om windows outlook goed telaten werken??

Hoi,
Je vraag is wat 'verwarrend'.
Omdat je zegt al jaren met Windows Mail te werken, vraag ik me af hoe lang dat dan al is.
Windows Mail werd voor het eerst meegeleverd met Vista .... klopt toch?
In Windows 7 wordt helemaal geen mailprogramma meer meegeleverd en wordt geadviseerd Windows Liver Mail te downloaden en installeren.

Daarnaast heb je het over Outlook ..... dit is een onderdeel van het MsOffice-pakket. Bedoel je die inderdaad? En - zo ja - welke versie betreft het dan?

Wellicht is toch Windows Live Mail de beste optie voor je als verbeterde vervanger voor Outlook Express uit WindowsXP en Windows Mail uit Vista.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan