windows mappen verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

harryblue

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
ik kan een paar mappen van een verwijderde windows-installatie niet verwijderen.

Volgens de foutmelding is "De toegang is geweigerd."
Ik heb echter al een andere windows-installatie in gebruik, dus dat zou niet zo horen te zijn.

Probeer t eens met unlocker, ff installeren en dan rechts op de map klikken en kiezen voor unlock en dan verwijderen, als dat niet helpt zitten deze mappen misschien verweven in je andere installatie, er bestaat ook een programma waarmee je wel widows mappen kan verwijderen maar daar kom ik niet zo snel op nu

http://www.softpedia.com/get/System/System-Miscellaneous/Unlocker.shtml

Laatst bewerkt:
Al in veilige modus geprobeerd te verwijderen? Ik opper zo maar wat..

unlocker

unlocker zegt dat er geen blokkerend proces is gevonden, als ik het mbv unlocker wil verwijderen, zegt unlocker dat de map nog niet verwijderd is en of unlocker het na de volgende herstart nog een keer moet proberen, ik heb geherstart, en de mappen zijn niet verwijderd.

naam veranderen mbv unlocker helpt wel, maar dan kan ik de mappen nog steeds niet weggooien...

ook in de veilige modus willen de mappen niet weg, ook niet mbv unlocker...

als ik rechtermuisknop op een bestand doe, en wholockme klik, denkt pc even na en doet dan niks, hij komt niet met een overzicht van het bestand met welke programma's het allemaal gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan