windows ME (0E) 018F-BFF8E64B

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb wel bij een scannen van een virus de melding gehad van VA en VB meldingen gehad.
Zou dat er wat mee te maken kunnen hebben. Ik heb nog verder op helpmij zitten zoeken en kwam ook het zelfde geval tegen, hetgeen kleinkramer toen beantwoord had dat hij zonder de volledige melding niks mee kon, maar je krijgt verder niets op je scherm te staan behalve die melding van die (0E)enz.

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;en-us;82710

http://www.techadvice.com/w98/E/Exception_errors.htm

ZIE HIER DE VRAGEN VAN DE ANDERE JONGENS DIE HIER OOK PROBLEMEN MEE HADDEN;
-----------------------------------------------------------------------
amateurtje
Member

hallo,
Weet iemand wat de volgende foutmelding is.
Fout oe : 018F : BFF 8E64B
Heb afgelopen weken 2 x gekregen. 1x bij het opstarten , een blaauw scherm met de tekst, windows heeft een fout...... blala
1x tijdens een programma van norton, alles verdween en het blaauwe scherm kreeg ik weer.
Bij beide meldingen geeft het scherm ook aan of je weer wilt opstarten, dat doe ik ook en alles loopt weer.
Hoe kan ik het oplossen en wat betekend deze fout?

Zie antwoord Kleinkramer,

(0E) : BFF 8E64B hebben we niets.

Graag de HELE foutmelding, met de eventueel genoemde vxd, etcetera.

En hier is wat leeswerk:

Causes of General Protection Faults and Troubleshooting Tips

Windows 98 Exception errors.

------------------------------------------------------------------------
Dit is dus wat ik nog gevonden heb, ik wist niet hoe ik het er onder moest krijgen, dus heb ik het zo maar even gekopieerd.

Ik ga nu naar bed, misschien kun je hier nog wat verder mee.
Vast bedankt alweer!!!

Laatst bewerkt:
Wat staat er allemaal bij msconfig\opstarten, kijk of daar iets van office tussen staat (osa.exe of zo iets) of beter nog plaats even een hijackthis.log en vraag daar ook of ze de opstart items willen nakijken.
>>> HIER JE LOG PLAATSEN <<<

Wat fijn dat je er even op gereageerd heb. Ik heb nu pas de pc aanstaan en ga nakijken wat er allemaal verteld is. Wat ik weet dat mijn msconfig veel te groot is en dat er mmer dan 45 progjes op de achtergrond mee draaien. Er moet dus het een en ander uit. Ik geef jullie hoe dan ook bericht van hoe het verloop is, maar ik ben wel even bezig dan. Ik vergeet het niet hoor dan weet je waar ik blijf.

Mocht je willen weten wat er allemaal wel en niet opgestart hoeft te worden kun je hier kijken:

http://www.sysinfo.org/startuplist.php

Bovenin kun je dan typen wat je in msconfig vindt en er komt dan gelijk te staan wat het is

Er komen cijfer bij te staan en wat die inhouden:

"Y" - Normally leave to run at start-up

"N" - Not required - typically infrequently used tasks that can be started manually if necessary

"U" - User's choice - depends whether a user deems it necessary

"X" - Definitely not required - typically viruses, spyware, adware and "resource hogs"

"?" - Unknown

Hoi iedereen,

Nadat ik sysclean en disk cleaner gedraaid had, kreeg ik de melding user.exe gaf problemen. Heb sfc / scannow opgegeven in start en uitvoeren en cd windows me erin, geeft dan aan dat hij het bestand niet kan vinden. Mogelijk is de bestandsnaam e.d. ...... Hoe kom ik hier nu verder mee. Diverse keren gedaan met het zelfde resultaat. Wat gaat er mis.

Exacte foutmelding ??
User.exe MOET in het mapje Windows staan!!
45 progjes bij opstarten = dat is ENORM veel!!
Heb je de lijst gechecked via de link van Mario??

Probleem kan als afgedaan beschouwen, want het systeem ligt plat, ik ga er XP opzetten, jullie bedankt.
voor de moeite, ik had opnieuw windows ME geladen toen gaf Me het op en kon deze niet meer herstellen.
bedankt allemaal.

Graag gedaan! :D

Ik zou dat niet doen (wie ben ik?), XP er op. Als jij nu met een Pentium II, 45 programma’s in je opstart lijst hebt, dan zit je binnen 6 maanden muur vast met XP.
En als je toch wat anders wil dan ME dan zou ik Windows 2000 gebruiken, maar geen XP.

Hoi allemaal,

Log had ik wat Mario zei, wel bijgewerkt en diverse uit gevinkt. Kreeg echter bij het downloaden vannacht een foutmelding dat ik af moest sluiten. Deed er zolang over dat ik dit in veilige modus wilde doen .Ging perfect, maar toen ik weer online opstartte kon ik niets meer bedienen. Kon hem zelfs niet afsluiten met alt f4, dus dacht even ME er overheen. Ging goed, maar toen ik toen weer opstartte had ik een volledig grijs beeld ook in veilige modus en kon ook mijn muis niet meer bedienen. Voor de rest heb ik nog niets er aan gedaan zit nu met met andere verwisselbare schijf te werken. ALLES was gedaan op mijn andere schijf, denk dat nu de enige oplossing is hem te formatteren. Ben blij dat ik op deze manier nog kan mailen.

Ik heb het systeem weer voor een gedeelte actief gekregen, de belangrijke delen ben ik daar aan het verzamelen en weg te zetten, dan ga ik defragmenteren, en dan waarschijnlijk gaat XP er op.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door humpe
Ik heb het systeem weer voor een gedeelte actief gekregen, de belangrijke delen ben ik daar aan het verzamelen en weg te zetten, dan ga ik defragmenteren, en dan waarijnlijk XP er op.

Je bedoelt formatteren. Ik neem aan dat je een originele CD hebt van XP anders krijg je dat SP1 niet op van Microsoft.
Mijn eigen mening: ik zou XP niet op zetten. Windows 2000 wel, maar XP niet. Maar goed dat is mijn mening.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan