Windows ME niet te verwijderen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

GekOpXP

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 okt 2003
Berichten
2
Hallo allemaal,

Mijn Pa heeft op zijn nieuwe harde schijf Windows ME gezet; maar hij vind het een %#$% programma, en wil het er eigenlijk af hebben.

Nu lukt dit dus niet. Weten jullie of het mogelijk is dat ME verwijderd kan worden?en zo ja, hoe?

Hij heeft geprobeerd windows 98 erover heen te zetten, maar helaas zonder resultaat!

"help!"
 
Met een Bootdiskette van ME bijvoorbeeld (Start > instellingen > software, tabblad diskette maken) daarmee opstarten en dan via FORMAT.COM C: alles van C: verwijderen (Alles is dan weg!!!)
 
C-partitie formateren onder DOS. Dus de pc opstarten met een Win98-bootdisk (flop of cd) en na de A:\-prompt het commando format c: geven. Hierna kan je de Win98-setup uitvoeren.
 
Opstarten met een Win98 cd rom of opstartfloppy en de schijf waar WinME op staat laten formateren.
Dat zal dus fortmat c: worden.
 
Heeft hij een schone installatie uitgevoerd van ME of een update van bv W95 of 98.

In het laatste geval heeft hij kunnen kiezen of hij een back-up wil maken zodat hij nog terug kan. Als hij dit heeft gedaan, is dat de weg. Anders vrees ik dat hij gewwon helemaal opnieuw moet beginnen (format dus).
 
LOL:D,
vier tegelijk met ongeveer hetzelfde antwoord in dezelfde minuut.:p
 
Oke, thanks guys!

Met grote vrezen vreesde mijn Pa al wel dat het format C zou worden.

Maar om dit alsnog te kunnen voorkomen, wil hij nu Windows XP over ME zetten.....maar kan dit wel?Pakt ie hem wel?


greattzzzz
 
Kan soms wel, ik raad het alleen af. ME is een bagger Windowsversie en alle fouten neem je wel mee, clean install is altijd beter.
 
Geplaatst door GekOpXP
wil hij nu Windows XP over ME zetten.....maar kan dit wel?Pakt ie hem wel?
Als beide talen gelijk zijn, moet het normaal gewoon kunnen.
Schone installatie met eigenlijk een totaal nieuw besturingssysteem is beter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan