windows ME registratie

Status
Niet open voor verdere reacties.

tryer

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2003
ik wil op marktplaats.nl windows millennium kopen. Stel dat ik er een koop met licentie en deze licentie is al op een andere computer gebruikt, kan ik hem dan nog gebruiken op mijn computer als hij al eerder geregistreerd is onder een andere naam ?

http://www.microsoft.com/netherlands/licenties/mpa/vragen.asp
lees dit eens door:
Is het mogelijk een licentie over te dragen naar een andere computer?

Gebruikers kunnen in de voorwaarden van de gebruiksrechtovereenkomst nalezen of het legaal is een licentie naar een andere computer over te dragen. Maar in gevallen waarin dit is toegestaan, moet het product eerst van de vorige computer worden verwijderd. Het kan zijn dat gebruikers de activering op de nieuwe computer moeten voltooien door te bellen naar een Microsoft-activeringscentrum.

Windows ME kent helemaal geen product-activering. Het is inderdaad juist dat het van de vorige PC moet zijn verwijderd, maar dat is feitelijk niet jouw probleem, en dat kun je normaal gesproken ook helemaal niet controleren. Je moet zelf gewoon beschikken over het bijbehorende Certificate of Authenticity. Hierop staat de ProductKey vermeld die je in moet typen. Verder hoef je niks te doen, registratie is noch verplicht, noch ergens voor nodig (naar mijn mening, hoewel Microsoft daar anders over denkt).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan