Windows ME verstoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

gillex

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2004
Momenteel is mijn Windows zodanig verstoord dat de aangesloten hardware niet meer werkt.
Videokaart, soundkaart, modem, printer, scanner doen het niet meer.
Ik heb geprobeerd Windows op te schonen vanaf een herstelpunt, maar ook dat werkt niet.
Ook heb ik geprobeerd de printer opnieuw te instaleren, echter zonder gevolg.
Is er soms iemand die weet hoe ik deze storing kan oplossen?

gillex

:confused: Heb je al op virussen gescand? Dat kan je hier doen. Maar als je videokaart het niet doet dan zie je toch niets? Staan er in apparaatbeheer vraagtekens/uitroeptekens?

heb je computer al een gescand met ad-aware op spyware hier kun je het downloaden. installeren --> update ---> afsluiten ----> prog opstarten ----> en scannen maar. En alles verwijderen wat hij aan spyware tegen komt.

Groetjes,

Geplaatst door megabit
:confused: Heb je al op virussen gescand? Dat kan je hier doen. Maar als je videokaart het niet doet dan zie je toch niets? Staan er in apparaatbeheer vraagtekens/uitroeptekens?

Megabite,
Ik heb de zaak reeds op virussen gescand, echter geen virussen aangetroffen.
Wat Videokaart betreft kan ik beschikken over een beperkt aantal instelmakelijkheden van mijn videokaart.
In apparatenbeheer staan inderdaad een aantal uitroeptekens.

Gillex

Format c, zou ik zeggen. Dat heb ik ook gedaan. Maar bij mij was het zo erg dat ik zelfs m'n antivirus niet meer kon opstarten. (Ik heb het vermoeden dat er een virus in is geslopen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan