windows me

Status
Niet open voor verdere reacties.

famco

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2003
(Windows ME) Na verandering van Provider T-Online naar AOL heb ik nog steeds de Int.net explorer van T-Online. Hoe corrigeer ik dit om de explorer van AOL te krijgen ??

Famco

Ik neem aan dat je de pagina bedoelt waarmee Internet Explorer opstart?
Ga in Internet Explorer naar Extra>internetopties>vul hier de url in die je wil laten opstarten.

Heb je misschien een IE geinstalleerd die door T-online is geleverd en heb je rechts boven dan een beeldmerk?

als je helemaal bovenaan bedoeld in de blauwe balk, post dan eens een hijackthis log. start het en doe ssn scan > save log > sla het ergens op > open in kladblok > kopieer alles > plak het in je bericht

www.tomcoyote.org/hjt/

Bedankt voor de reac. Het probleem is nog steeds dat ik niet weet hoe ik de Browser van (T-online ) kan???en moet uitschakelen om de 6.0 die ondersteund wordt door AOL te Instal.Weet ook niet of het een probleem is met deze verder te gaan.(T-O)
Heb ook steeds afsluit problemen met vermelding van Runtime error.(kunnen niet normaal afsluiten)
Misschien wel omdat we de verkeerde Browser gebruiken???

Groetjes Famco.

Klik op Start/Uitvoeren/typ msconfig klik vervolgens op het tabblad Opstarten.
Staat T-online in deze lijst aangevinkt? Zo ja verwijder dan het vinkje. Start daarna de computer opnieuw op.

Groeten,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan