Windows Media Center Extender pas muziekinformatie aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

McMeller

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 apr 2007
Berichten
1.524
Windows Media Center Extender past muziekinformatie aan

Hallo. Sinds twee uur geleden heb ik een gloednieuwe Linksys DMA2200 Media Center
Extender. Ik ben erg gesteld op mijn geordende muziek: ik vul altijd de artiest en de titel
in, en als ik het hele album heb ook het album en de track. Verder niets. Ik heb dan ook
in Media Center ingesteld dat ik géén aanvullende informatie wil downloaden. Tot noch
toe ging dat ook goed, maar nu lijkt die Extender roet in het eten te gooien: mijn muziekmap
wordt weer overladen met albumhoezen in de vorm van JPEG-bestanden, er worden albums
aan nummers gekoppeld waar ik totaal niet om vraag, en zelfs de artiesten worden anders
gezet: ik heb opeens een 'René' en een 'Rene' Froger. Enfin, kan gebeuren, dus ik heb alles
weer netjes zitten filteren. Albumhoezen weg, andere info eruit, mediabibliotheek opnieuw
ingesteld, klaar.

Ik start de Extender opnieuw, en inderdaad staat alles zoals ik wil. Maar binnen vijf minuten
staat alles er weer in! En jawel, alle informatie is weer terug, ook in WMC op mijn PC.
Kennelijk gooit de Extender dus informatie naar mijn PC...

Hoe los ik dit op?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wéér alles zitten goedzetten, wéér opnieuw alles ingesteld...
Extender aan: alles staat goed. En binnen twee minuten springen de ongevraagde
genres, componisten en albumillustraties er weer in. Wanneer ik in mijn muziekmap
kijk, staan er inderdaad weer JPEG's en is de albuminformatie 'hitzone 34' er wéér
tussengegooid... Weer een Rene en een René Froger, en een Andre en een André
Hazes... Zéér irritant!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan