Windows Media Center start niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

gijsabbring

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2012
Ik heb een windows 7 Ultimate 64 bits laptop.

nadat dat mijn pc gecrashed is is er opnieuw windows 7 opgezet, dit werkt allemaal prima.
alleen windows media center staat niet in het start menu dit komt omdat het niet in geschakeld bij windows onderdelen, maar als ik dat activeer onder media onderdelen,
duurt dat eerst 5 min ongeveer en dan geeft windows aan dat niet alle onderdelen konden worden geactiveerd en dit heb ik al een keer of 5 geprobeerd maar dat haalt niks uit.
en windows media center opnieuw downloaden door op google te zoeken werkt ook niet want dan kan ik niks vinden.

ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem.

Uuuhmmm... Ik hoop dat je niet al te veel programmas hebt geinstalleerd al? De enige oplossing is om Windows 7 nog een keer te installeren, of je voert serup.exe uit als Windows Vista dan voert hij een "upgrade" uit, dan behoud je al je programmas ect. Maar je heb een nieuwe Windows installatie. Let wel op: Register waardes worden NIET opnieuw geinstalleerd, en het upgraden kan zo'n 2 tot 3 dagen duren op een redelijke pc
Suc6,
Tim

nou ik was eigenlijk niet van plan om een upgrade uit te voeren of windows opnieuw te installeren want mijn pc was laatst al gecrashed maar toch bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan