Windows Media Centre uitschakelen bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Berichten
2.021
Wanneer ik mijn pc aanzet begint ie telkens de laatste gegevens van WMC te downloaden. Ik wil deze mogelijkheid uitschakelen. Hoe doe ik dat.

Waar zit trouwens het opstartmenu bij Vista?
 
Het uitschakelen kan je doen door start en dan in dat balkje 'msconfig' (zonder aanhalingstekens) in te typen. Dan ga je in de tabbladenbalk naar 'Opstarten' en zet je het vinkje voor Windows Media Center uit.
 
Daar staat ie helaas niet tussen..
 
Heb je ccleaner?
anders installeer die eens en vergeet bij installatie niet de yahoo toolbar even af te vinken..
Ga in ccleaner naar gereedschap>opstarten en kijk eens of die hier wel bij staat..
zo ja waarde verwijderen.
 
Het programma moet niet verwijderd worden ik wil alleen niet dat ie bij het opstarten telkens gaat laden.
 
Dan word alleen de opstartregel verwijderd..:D
Wat voor een versie vista heb je trouwens?

EDIT: heb het denk ik gevonden..
In media centre doe je:
1. Blader op het startscherm naar Taken, klik op Instellingen, klik op Algemeen, klik op Opstarten en venstergedrag en klik vervolgens op Windows Media Center starten als Windows wordt gestart.

2. Klik op Opslaan om de wijzigingen op te slaan.
 
Laatst bewerkt:
Weet het niet zeker maar dat hoor je nog wel. Had vanmorgen even niet opgelet...
 
Nee nog steeds het probleem. Hij blijft gegevens zoeken bij het opstarten van de pc. :confused:
 
Nog steeds een probleem, vreemd dat niemand weet hoe je dit kunt uitschakelen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan