Windows Media Encoder (Portforwarding)

Status
Niet open voor verdere reacties.
dan ga je invullen nu,

protecol Both, als dat er niet staat dan TCP en, later doe je alles hetzelfde maar dan klik je nu UDP aan. Maar als je both kan aanvinken hoef je maar 1 keer te doen

public port: 8080
local port: 8080
local ip adress: (ga naar start / uitvoeren / tik cmd (enter ) / tik ipconfig (enter) / wat nu bij ip adress staat moet je daar invullen!

Comment: audio
Enabled aanvinken!

Dan add.

Ik weet niet, maar ga is naar het kopje firewall en staat daar een optie dat je dat kunt uitschakelen? zoja schakel het uit

Zeg of alles het doet!

mvg

Ik heb hem nu op TCP staan is dat goed ?

klik daar is op, zie je dan ook both staan
of alleen udp

klik daar is op, zie je dan ook both staan
of alleen udp

Ik zie wel TPC&UDP staan :thumb:

imagehssckhi9.png

Moet ik UDP in TPC&UDP veranderen ?

je moet nu nog keer poort toevoegen doen, je vult gewoon hetzelfde in als je net had, maar nu doe je inplaats van UDP , TCP

en hij zegt al 5 minuten, verbinding met media maken

je moet nu nog keer poort toevoegen doen, je vult gewoon hetzelfde in als je net had, maar nu doe je inplaats van UDP , TCP

en hij zegt al 5 minuten, verbinding met media maken

Ik heb hem nu online staan
Hopelijk is dit goed :(
doethetvx0.png

nog steeds niet:(
staat er ergens in je router menu een knop van firewall? zoja je moet je router firewall uitzetten

maar ik ga nu naar bed man, moet morge vroeg sporte dus ik lees het morge weer

laterr

nog steeds niet:(
staat er ergens in je router menu een knop van firewall? zoja je moet je router firewall uitzetten

maar ik ga nu naar bed man, moet morge vroeg sporte dus ik lees het morge weer

laterr

Ik heb nu mijn firewall uitgeschakeld,en natuurlijk harstikke bedankt TomTom ik zal altijd wel de weg met jou kunnen vinden :thumb:

Ik bedoel dat mensen hem kunnen luisteren via mijn website (hoe) ?

Als ik hem afspeel via (mms://192.168.2.3:8080) dan krijgen ze een foutmelding.
MVG,
Speaks

geen verstand van;) alleen wist ik hoe je poort moest forwarden, meer niet over jou vraag:P
mischien ff een nieuwe vraag maken?

mvg

geen verstand van;) alleen wist ik hoe je poort moest forwarden, meer niet over jou vraag:P
mischien ff een nieuwe vraag maken?

mvg

Ik heb nu alles op http://www.buzet.nl/fm
Alleen mensen op msn zeggen dat die fm het niet doet, terwijl ik hem beneden op mijn pc wel hoor.

Ik heb firewall uitgeschakeld via een optie, ik heb geforward en ik heb mijn port veranderd op Windows Media Encoder naar 4767, en ik heb alles via de 192.168.2.1 weer een lijst gemaakt me een foward naar 4767.
Mensen kunnen het niet luisteren waarom ?

Alles is online tot 21:00

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan