speaks
Gebruiker
- Lid geworden
- 26 sep 2006
is goed, vooral dit bericht heel goed doorlezen! ook met dat firewall gebeure
zeg morge of je al kan of niet
Straks doet alles het niet meer

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is goed, vooral dit bericht heel goed doorlezen! ook met dat firewall gebeure
zeg morge of je al kan of niet
?? dat is echt onzin
mooi, zegmaar of die doet dan![]()
zoek hier je router http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/routerindex.htm
en dan het programma
dan ga je invullen nu,
protecol Both, als dat er niet staat dan TCP en, later doe je alles hetzelfde maar dan klik je nu UDP aan. Maar als je both kan aanvinken hoef je maar 1 keer te doen
public port: 8080
local port: 8080
local ip adress: (ga naar start / uitvoeren / tik cmd (enter ) / tik ipconfig (enter) / wat nu bij ip adress staat moet je daar invullen!
Comment: audio
Enabled aanvinken!
Dan add.
Ik weet niet, maar ga is naar het kopje firewall en staat daar een optie dat je dat kunt uitschakelen? zoja schakel het uit
Zeg of alles het doet!
mvg
klik daar is op, zie je dan ook both staan
of alleen udp
wat bij standaardgateway staat kan ik niet meer openen, hij doet er wel een minuut voor om het te openen.
Dus ik kan nu niks meer veranderen :O
je moet nu nog keer poort toevoegen doen, je vult gewoon hetzelfde in als je net had, maar nu doe je inplaats van UDP , TCP
en hij zegt al 5 minuten, verbinding met media maken
nog steeds niet
staat er ergens in je router menu een knop van firewall? zoja je moet je router firewall uitzetten
maar ik ga nu naar bed man, moet morge vroeg sporte dus ik lees het morge weer
laterr
Ik heb nu mijn firewall uitgeschakeld,en natuurlijk harstikke bedankt TomTom ik zal altijd wel de weg met jou kunnen vinden :thumb:
geen verstand vanalleen wist ik hoe je poort moest forwarden, meer niet over jou vraag
mischien ff een nieuwe vraag maken?
mvg
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.