Windows Media Player 10 kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk wel nog of er
Hier nog iets voor je bij staat.
Repair Windows is misschien ook nog een optie.
Dan behou je n.l. wel de rest.

En ander....

Als ik me goed herinner had je al een keer geformatteerd en ontstonden juist daarna de problemen.
Maar.........als je toch met die gedachte speelt.......heb je alles al op een goede plek staan i.v.m. een format?

In dat geval zou ik het register ingaan. Bestand exporteren eerst aanklikken en de kopie van het register op de goede plek zetten. En zoeken naar Mediaplayer of Window Mediaplayer of WMP.

Ik vond DEZE link nog.

Er staan diverse dingen in maar 2.4. moet je zeker bekijken.
Je komt blijkbaar niet zo makkelijk van de mediaplayer af. :(

Wat ik ook probeer, niets helpt.

Ik heb nog een aantal programma's verwijderd, die mogelijk moeilijkheden zouden kunnen veroorzaken omdat deze programma's zelf viewers/players hadden, maar ook dat hielp niet.

Dan toch maar nieuwe installatie!
Of weet jij nog een andere oplossing?

Ik heb nu Real Player geinstalleerd. Die werkt perfect, maar een aantal internetpages vertonen beelden alleen maar via WMP.

Laatst bewerkt:
Er werd wel een keer vermeld dat Norton de schuldige zou zijn. Mocht je deze hebben dan kun je misschien even offline gaan en Norton stilzetten.
Of gaat die Mediaplayer rechtstreeks via het net?
Het vervelende is dat er een paar exacte foutmeldingen in Google zijn te vinden maar beiden loos.
En de andere zit op Helpmij.

Probeer nog wel een keer zonder virusscanner, welke dan ook.

Of

Zou dit wat zijn? Hoef je niet compleet te formatteren.

Anyways- to repair Windows XP:

Boot from the Windows XP CD. In order to do this, you will likely need to enter your computer's BIOS and set it to boot from CD. If you are not comfortable doing this, contact product support to help walk you through this.
.Do not choose Repair when it is offered. That will take you to the Repair Console and you don't want to be there.
Choose Upgrade
The installer will find your existing XP installation and offer to repair it.
Now you choose Repair.
Let it do its thing (don't use Dynamic Update, though).
No loss in settings, programs or data. You will lose any patches/updates, though.

If for some reason you don't have your Windows XP CD (?!?), you need to get a Windows XP CD.
It may be possible to install Windows XP SP1 in Full Install mode from a Windows XP SP1 CD and that should replace the Windows Media Player 9 Series with Windows Media Player (8) for Windows XP

Laatst bewerkt:
Ik had Norton zelfs al gedeïnstalleerd. Ook dat hielp niet.

Dus dan toch maar......................................:(

Kom er trouwens de komende dagen niet aan toe, ben (als touringcarchauffeur) regelmatig "uithuizig", maar zo gauw ik er uit ben, hoor je 't.

In ieder geval tot zover hartstikke bedankt.

Groeten,

Wim.

BTW: wat een goede handtekening heb je.

Ja, ga ik zo gauw ik weer terug ben uit Noorwegen uitproberen.

Terugkomend uit het hoge Noorden, direct de REAPAIR functie uitgeprobeerd.
Repareren gaat perfect, maar WMP10 installeert hij niet.
Ik heb uiteindelijk een goed draaiende versie 9 kunnen installeren (met heel veel moeite) maar als ik deze wil opwaarderen naar versie 10 krijg ik dezelfde foutmelding.

Maar goed, ik kan ook leven met versie 9, dus.........

Jeminee, die Mediaplayer is een taaie!.
Nou inderdaad, dan maar 9.
In ieder geval is alles weer perfect geherinstalleerd.
Ook wat waard.

Gelukkig Nieuwjaar

Voor de sneeuw had je beter in Noorwegen kunnen blijven :D

Elisa, ook een gelukkig 2006 en bedankt voor jouw moeite en tijd:thumb: .

Ik geef dit topic als opgelost en mocht ik ooit nog achter de werkelijke reden en oplossing komen, dan hoor je dat zeker.

Wim.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan