Windows media player 11 / bestandstypen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dumble

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2007

Zien jullie wat ik zie? Of liever gezegt zien jullie het ook niet?:shocked:
Het tabblad bestandstype is foetsie, en dit is knap irritant want nu zou ik echt niet weten hoe ik die kan instellen... Ik kan me nog herrineren dat toen ik de eerste keer dat ik windows media player had opgestart hij wel vroeg om of ik de bestandstypes wou configureren. Ik had ze toen allemaal geslecteerd, maar nu wil ik graag vlc media player gebruiken om videobestanden mee af te spelen...
Weten jullie een manier om bestandstypen te configureren voor windows media player 11?

mvg,
dumble

ps. het gaat om een laptop met vista home premium..

rechts klik op het bestand en dan openen met doen en dat vlc aangeven ,en even vinkje plaatsen dat je het altijd wilt gebruiken
succes

Je kunt ook altijd in Windows Verkenner het volgende doen.

klik met rechtermuisknop op het te openen bestand en kies voor Open Met
Als je VLC al ziet staan dan selecteer je deze en zet je het vinkje aan dat hij deze als Standaard moet gebruiken

Staat hij er niet bij dan klik je op bladeren en zoek je VLC op. Als hem gevonden hebt even op VLC bestand dubbelklikken en dan komt hij in de lijst te staan en zet je het vinkje aan.

hmm,, ik wist wel dat het ook zo kon. Maar ik dacht eigenlijk; laat ik het op de 'juiste' manier doen.. Want kan het niet zijn dat je nu conflicten krijgt, omdat ik namelijk aan het begin heb aangegeven bij wmp dat ik wil dat hij de bestanden afspeelt...
Tiss toch vreemd dat het tabblad 'bestandstypen' weg is? Hoort dat zo?

Via het configuratiescherm mapopties taat hij er ook niet in ieder geval!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan