Windows media player 11 voor vista

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb Windows Vista Home Premium met Media Player V11.

Sinds kort kan ik geen wav files meer afspelen. Mediaplayer geeft een melding over een codec die zou ontbreken, maar ik zie nergen op het web hoe ik daar aan zou moeten komen.

Als ik via File > Open probeer een wav file te openen wordt een file die in een folder staat niet getoond. Het type wav komt niet voor in de lijst van file-types die verschijnt als je in het File > Open venster op de Media Files (all types) klikt.

Kennelijk behoren wav files niet (meer?) tot de mediabestanden.

Via het web kom ik niet verder.
 
er moet ergens een codec-pack te downloaden zijn vooral voor AAC3, mischien fixed dat je probleem wel?
 
je hebt waarschijnlijk al gelezen dat ik dit probleem ook had maar ik heb een oplossing.
bij mij was het dus dat een cleaning programma een register bestand had verwijderd die niet verwaarloosd was maar gewoon in werking daardoor deed WMP het niet meer.
heb gewoon ff vista opnieuw geinstalleerd en alles loopt weer vlotjes!!!
dus ook andere mensen raad ik aan gaan register cleaners te gebruiken!!!!
 
je hebt waarschijnlijk al gelezen dat ik dit probleem ook had maar ik heb een oplossing.
bij mij was het dus dat een cleaning programma een register bestand had verwijderd die niet verwaarloosd was maar gewoon in werking daardoor deed WMP het niet meer.
heb gewoon ff vista opnieuw geinstalleerd en alles loopt weer vlotjes!!!
dus ook andere mensen raad ik aan gaan register cleaners te gebruiken!!!!

en dan heb ik een tip over welke! Ik was zeer tevreden over TuneUp Untilities 2008!
 
en dan heb ik een tip over welke! Ik was zeer tevreden over TuneUp Untilities 2008!

ok,
maar ik had geschreven gaan maar bedoel geen;)
volgens mij verwijderd hij wel dingen die verwaarloosd zijn, maar heb iig ook gehad dat hij registers verwijderde die in werking waren...
mijn voorkeur is geen gebruiken alleen andere cleaners maar het is op eigen risico
 
Hoi

heey, ik heb een probleem met windows media player 11 voor vista, ik heb ineens een andere kleur onderin bij de afspeel knop. Ik wil gewoon weer de zwarte kleur terug, weet iemand hoe dit moet?

groeten
 
heey, ik heb een probleem met windows media player 11 voor vista, ik heb ineens een andere kleur onderin bij de afspeel knop. Ik wil gewoon weer de zwarte kleur terug, weet iemand hoe dit moet?

groeten

misschien bij de knop afspelen eronder dn opties en dan kleurenkiezer??

suc6
Tjoll
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan