Windows Media Player 11

Status
Niet open voor verdere reacties.

osmanhan

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2007
Hallo, ik heb onlangs een xp prof gekocht en geinstalleerd. tijdens de updates kon ik ook win med player 11 installeren, dit heb ik gedaan. Alleen wanneer ik een bestand wil afspelen op de wmp 11 wordt mijn computer automatisch opnieuw opgestart...wat kan hier de oorzaak van zijn????

groetjes,

osman

Zet eerst eens in de geavanceerde opties in systeem, configuratiescherm, bij de opstart en herstelinstellingen de computer automatisch opnieuw opstarten eens uit, dan krijg je een blauw scherm met een foutcode, als de comp wil rebooten, en zet die hier eens neer.

Ook in te stellen, bij een opstart, door F8 in te toetsen in/na het biosbootscreen, en dan voor de optie te kiezen, "automatich opnieuw opstarten bij een systeemcrash uitschakelen".

dankje lange pier, ik zal het vanavond proberen en de blauwe scherm hier plaatsen....

toppie!

hoi, ik heb gedaan wat je zei,

ik krijg het volgende bericht:

er is een probleem gevonden, windows is afgesloten om schade te voorkomen....

technische info: ** stop= 0*0000008E ( 0*C0000005,0*BFA89ACD,0*ED1272A8,0*000000000

ati3duag.dll adress bfa89acd base at bfa 3400 datestamp 3f627fb6

en wanneer ik windows opnieuw opstart krijg ik een melding dat er een critische fout is hersteld

BCCode : 1000008e BCP1 : C0000005 BCP2 : BFA89ACD BCP3 : ED1272A8
BCP4 : 00000000 OSVer : 5_1_2600 SP : 2_0 Product : 256_1

kan je hier wat mee

Installeer eerst de chipset/moederborddrivers en daarna de videokaartdrivers opnieuw, en kijk of het probeem er nog is.

Heel erg bedankt vriend, na het opnieuw installeren van de software doet de probleem zich niet meer voor...

Thanx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan