Windows Media Player 12 bijwerken muziekbibliotheek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Colombe

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2001
Berichten
754
Het lijkt erop dat mijn WMP 12 niet meer automatisch de mediabibliotheek bijwerkt. Is er een mogelijkheid om daartoe handmatig opdracht te geven? Ik kan het niet vinden. Ook in de configuratie kan ik hierover niets vinden. De juiste mappen zijn geselecteerd.
 
Bij synchroniseren en iets daaronder wordt over handmatig gechreven. Ik heb niet alles doorgelezen, maar wellicht kun je hier iets mee. Klik
 
Dank Manama, maar het gaat niet om het synchroniseren van WMP met andere apparaten, maar om het bijwerken van de mediabibliotheek met nieuwe mediabestanden. Dat hoort automatisch, bij openen van WMP, te gaan, maar bij mij even niet.
 
Als je Windows Media Player wilt bijwerken, moet je op de computer zijn aangemeld als beheerder of als lid van de groep Administrators en moet je verbinding hebben met internet. Je moet ook de juiste rechten hebben om sommige acties uit te voeren

Dat is toch bij jou of ?

En hier nog wat info. Klik
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben de beheerder en heb altijd verbinding met internet en toch werkt het niet. Tot ik na veel zoeken stuitte op deze pagina, waar ik de oplossing heb gevonden: database corrupt. Nu werkt alles weer als voorheen.
De vraag blijft natuurlijk wél, waarom het automatisch bijwerken niet werkte, waarom de gegevens kennelijk corrupt waren.
 
Hallo,

Kennelijk dan een kwestie van een vinkje hier of een vinkje daar inschakelen of uitschakelen geweest. Maar wel tof dat je het vond en het nu werkt. :thumb:
 
Nou, dat was het niet. Ik heb geen vinkjes veranderd, de corrupte database is opnieuw opgebouwd. Dat kost overigens wel een tijdje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan