Windows Media Player bestanden toevoegen aan de Mediabilbiotheek

Status
Niet open voor verdere reacties.

BlackskullB

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2008
Mijn Windows Media Player voegt geen bestanden meer toe aan de mediabibliotheek, en onlangs zijn alle bestanden erin verdwenen. Ze staan nog wel in mijn computer, maar als ik ze een keer afspeel voegt WMP ze alsnog niet toe.
Ook niet als ik erom vraag. Als ik ze automatisch wil toevoegen via Bestand --> Aan de mediabilbiotheek toevoegen... , dan kan ik mappen selecteren en op ok drukken, maar dan gebeurt er niks en als ik het opnieuw doe zijn de mappen die ik heb geselecteerd weer verdwenen.
Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt.
Bryan

Laatst bewerkt:
Mijn Windows Media Player voegt geen bestanden meer toe aan de mediabibliotheek, en onlangs zijn alle bestanden erin verdwenen. Ze staan nog wel in mijn computer, maar als ik ze een keer afspeel voegt WMP ze alsnog niet toe.
Ook niet als ik erom vraag. Als ik ze automatisch wil toevoegen via Bestand --> Aan de mediabilbiotheek toevoegen... , dan kan ik mappen selecteren en op ok drukken, maar dan gebeurt er niks en als ik het opnieuw doe zijn de mappen die ik heb geselecteerd weer verdwenen.
Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt.
Bryan

Laat maar, ik heb het probleem zelf al opgelost.
Ik heb Windows Media PLayer 11 gewoon erafgegooid en weer opnieuw gedownload en geinstalleerd en nu doet ie het weer prima.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan