SWOLLUFJUH
Gebruiker
- Lid geworden
- 1 feb 2011
hoi allemaal. ik heb sinds kort een probleem. al jaren kopieer ik mijn gekochte dvd's naar mijn pc zodat ik, wanneer mijn broertje ze weer eens molt, altijd nog een backup heb
nu kijk ik die regipte dvd's ook wel eens op de pc maar sinds kort lukt dat niet meer via WindowsMediaPlayer. en dat vind ik raar en ik kom er niet uit
de dvd's die ik kopieer kopieer ik met DVDFAB. dit programma behoud de indelingen en formaten zodat ik ze altijd nog kan branden. deze bestanden(.BUP / .IFO / .VOB) werden altijd keurig netjes gelezen en toen ik laatst weer eens een filmpje wou kijken kreeg ik dit:
waarna de film niet meer wou afspelen. dit vind ik heel raar omdat ik niks van codecs of iets dergelijks had verwijderd.
wie o wie heeft het antwoord hierop?
groetjes, een wanhopige filmliefhebber
nu kijk ik die regipte dvd's ook wel eens op de pc maar sinds kort lukt dat niet meer via WindowsMediaPlayer. en dat vind ik raar en ik kom er niet uit
de dvd's die ik kopieer kopieer ik met DVDFAB. dit programma behoud de indelingen en formaten zodat ik ze altijd nog kan branden. deze bestanden(.BUP / .IFO / .VOB) werden altijd keurig netjes gelezen en toen ik laatst weer eens een filmpje wou kijken kreeg ik dit:
waarna de film niet meer wou afspelen. dit vind ik heel raar omdat ik niks van codecs of iets dergelijks had verwijderd.wie o wie heeft het antwoord hierop?
groetjes, een wanhopige filmliefhebber