Richard122
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 jun 2008
Een tijdje geleden deed mijn WMP het opeens niet... Bij nader inzien kan het gelegen hebben aan mijn jscript.dll, want die doet nu opeens vaker moeilijk, maar toen wilde ik hem ff opnieuw installeren... WMP stond niet bij mij in de lijst van geinstalleerde programma's. Ik heb totaal geen idee meer wat ik toen had gedaan. Ik zie mezelf er nog wel voor aan om wat mappen te hebben verwijderd in Programfiles, niet slim
Maar dat weet ik niet zeker.
Het lukte allemaal niet, maar nu moet het lukken. Ik ben naar de site van microsoft gegaan en daar wilde ik WMP12 downloaden. Daar geven ze een paar links om de vorige versies te downloaden, maar wil ik 12 downloaden, moet ik Windows 7 downloaden/kopen
Dat is dus geen optie...
Verder heb ik ff in de WMP mappen in program files gekeken en daar op de setup geklikt, maar hij zegt dat er een nieuwere versie op mijn computer is geinstalleerd en dat ik deze setup dus niet kan gebruiken... Dat heb ik in beide mappen in Program files en Program files (x86). Als ik echter naar de bestandslocatie ga van het WMP-icoontje in mijn werkbalk, die ik altijd heb gebruikt(en dus van de meest recente versie op mijn computer moet zijn), kom ik terecht in de map, waar een setup in staat, die blijkbaar te oud is...
Kort gezegd: ik heb geen idee meer wat ik moet doen
Ik kan het niet herstellen, ik kan het niet opnieuw downloaden... Ik kan het niet eens verwijderen
Ik kan wel een Uninstallfile vinden, maar daarin staat alleen de tekst voor de echte Uninstallfile(tekst als: Uninstall complete).

Het lukte allemaal niet, maar nu moet het lukken. Ik ben naar de site van microsoft gegaan en daar wilde ik WMP12 downloaden. Daar geven ze een paar links om de vorige versies te downloaden, maar wil ik 12 downloaden, moet ik Windows 7 downloaden/kopen

Verder heb ik ff in de WMP mappen in program files gekeken en daar op de setup geklikt, maar hij zegt dat er een nieuwere versie op mijn computer is geinstalleerd en dat ik deze setup dus niet kan gebruiken... Dat heb ik in beide mappen in Program files en Program files (x86). Als ik echter naar de bestandslocatie ga van het WMP-icoontje in mijn werkbalk, die ik altijd heb gebruikt(en dus van de meest recente versie op mijn computer moet zijn), kom ik terecht in de map, waar een setup in staat, die blijkbaar te oud is...
Kort gezegd: ik heb geen idee meer wat ik moet doen