Windows Media Player Dringend hulp gevraagd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Honza

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 nov 2005
Berichten
3
Iets heel vreemd met windows media player :

ik heb de laatste versie wm player 10. Telkens als ik de media player open, of een audio cd insteek waardoor windows media player automatisch opstart, verandert heel mijn scherm, hierdoor ziet heel mijn scherm er uit alsof ik windows opstart in safe modus ( grote pictogrammen,veel pixels,...)

Ik heb reeds geprobeerd de laatste versie te verwijderen door een oudere versie, maar dit lukt ook niet, omdat niet alle bestanden van windows media player verwijderd kunnen worden.

Heeft iemand dit al voor gehad en hoe kan ik dit het best aanpakken ?
Bedankt op voorhand voor alle nuttige tips
 
Zet in configuratiescherm > software een vinkje bij updates weergeven, zo kan je wmp 10 verwijderen, en daarna evt opnieuw installeren.
 
Laatst bewerkt:
Nou zo dringend is dus toch ook weer niet. :rolleyes:
 
Ik heb gedaan zoals hierboven vermeld : wmp 10 verwijderd. Nadien krijg ik het bericht dat de pc automatisch naar de vorige versie van wmp zou overschakelen, van zodra windows opnieuw wordt opgestart.

De laatste versie is inderdaad verwijderd ( staat toch nie vermeld onder software bij configuratiescherm), maar bij het opstarten van een toepassing waarvoor wmp nodig is, begint telkens de laatste versie van wmp (10 dus) zichzelf te installeren met het eerstgenoemd probleem tot gevolg.

Als ik handmatig wmp 9 probeer te installeren wordt de installatie afgebroken omdat er al een nieuwere versie (wmp10) wordt gedetecteerd...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan