Windows Media Player en beeldfragmenten

Status
Niet open voor verdere reacties.

tclaesse

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2004
Telkens als ik een beedlfragment wil afspelen met de Windows Media Player krijg ik een venster met de boodschap 'downloaden naar tijdelijke map'. Hoe kan ik dit venster eigenlijk negeren?

Jaja , dat heb ik ook eens gehad . Bij mij was de oplossing Mp opnieuw installeren , deze kan je vinden op de microsoft update site .
Hans

Miauw?
Krijg je dit met ONLINE bestanden of ook bestanden die op je PC staan?

Als ik via Internet Explorer afbeeldingen aanklik krijg ik het telkens weer. Best vervelend! Dus gewoon media player opnieuw installeren?? Dus de vorige verwijderen via configuratiescherm en software of is dit niet nodig?

Ja , bij software , wel in dat scherm updates weergeven aanvinken , helemaal onderaan staat ergens de mediaplayer . Bij mij ontstond het probleem na het binnenhalen van mp 11 .
Nu gebruik ik weer mp 10 .

Hallo Hans,

Ik heb ondertussen de mp 10 verwijderd maar bizar genoeg heeft ie automatisch de vorige versie mp 9 teruggedraaid. Na deze geïnstalleerd te hebben is m'n probleem nu ook opgelost. Alvast bedankt, misschien installeer ik mp 10 één dezer nog eens. Mijn probleem kwam nadat ik de real player wou installeren. Ook al geprobeerd?

Okee ,
Het is niet bizar maar normaal bij windows media player dat deze terug gaat naar een vorige versie .
Waarschijnlijk heb jij eens iets verwijderd ( misschien de real player ) waarbij je zo'n scherm kreeg van ja verwijderen of ja alles verwijderen en ik denk dat hierbij een onderdeel van de mp is verwijderd . Enne mp 10 werkt bij mij perfect . Hier ligt het dus niet aan .
Hans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan