windows media player en quick time

Status
Niet open voor verdere reacties.

claudine algoet

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Als ik een site bezoek openen sommige filmpjes in windows media player en andere in quick time. Hoe kan ik maken dat ze àllemaal in windows media player openen ?

Ik geloof niet dat dat kan. Quicktime movies hebben een andere extensie die niet door WMP worden ondersteund.
Of ik moet me erg vergissen!!

misschien is het daardoor dan dat die ene keer windows media player opspringt en de andere keer quick time ?

Volgens mij vergis je je niet.

Je kan mov met niets anders afspelen.
Soms kan het zijn dat mp3 bijvoorbeeld de ene keer met MS MediaPlayer en de andere keer met QuicktimePlayer wordt afgespeeld, maar ik denk dat dat aan de code ligt, die op de internet pagina staat. (Ofwel de code voor de MS Mediaplayer plug-in ofwel voor de QuicktimePlayer Plug-in)

James:)

Er zijn verschillende formaten gemaakt door verschillende bedrijven voor verschillende players.

Er bestaan wel universele players (zoals Media Player Classic (in het K-lite codepack) en veel af kunnen spelen.

De nieuwe WMP kan al veeel meer afspelen dan vroeger. En de nieuwste schijnt alles te kunnen maar dit is allemaal nog onduidelijk.

Komt ook nog bij dat je standaarden ingesteld hebt staan in Windows. Wanneer je bijvoorbeeld alle movies in WMP goed kan afspelen kan je het wel gaan instellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan