windows media player extentions for html5

Status
Niet open voor verdere reacties.

frimout

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2001
Hallo,
Wanneer ik op mijn laptop met windows 7 via google chrome Versie 35.0.1916.153 m op volgende site wil radio beluisteren: http://nl.delicast.com/radio dan krijg ik de melding dat de extentie uitgeschakeld is. Ik heb die extentie gedownload en geprobeerd deze opnieuw in te voegen maar dit werkt niet. Wanneer ik de extentie echter verwijder kan ik ze opnieuw invoegen. Wanneer ik google chrome afsluit en opnieuw opstart is deze terug uitgeschakeld. Weet er iemand hier een oplossing?
Alvast bedankt

Het kan misschien dat het op een speciale manier geïnstalleerd moet worden.

1. Klik rechts op deze link en sla het bestand op op je eigen pc:
http://www.interoperabilitybridges.com/ChromeWMP/wmpChrome.crx
(dus niet gewoon klikken!)

2. Open rechtsboven het drie-streepjes-menu: Extra | Extensies in Chrome

3. Open in Verkenner de map waarin je het bestand wmpchrome.crx hebt opgeslagen en sleep dit bestand op het Extensievenster van Chrome!

Dan krijg je een meldingsvenster of je de Windows Media Player extension voor HTML5 wilt toevoegen.
4. klik Toevoegen en het werkt als je weer naar de site met het audiofragment gaat

Nu zou het moeten lukken.

Inderdaad, zo doe ik het maar toch wanneer ik google chrome opnieuw start wordt de extentie verwijderd omdat deze niet uit de chrome webstore komt en deze waarschijnlijk zonder mijn medeweten geïnstalleerd is???

Het lijkt me dat je nu zelf het antwoord geeft; installeer de extensie uit de Chrome webstore.

ja, maar die is er niet :confused: Ik ga eens een poging doen om chrome te deïnstalleren en een oude versie te installeren omdat het vroeger blijkbaar wel ging. Ben benieuwd
Ik vind blijkbaar geen oude versie meer. Ik heb op een andere laptop nog versie 34. ..... en daar werkt het nog perfect en het eigenaardige is dat deze niet update naar de laatste nieuwe versie. Hopelijk blijft deze zo werken.

Laatst bewerkt:
Veel ervaring met Chrome en dus ook met zijn problemen:
in adresbalk vul in chrome://plug-ins , zoek daar eens naar die extensie en kijk of hij aanstaat, probeer dit ook bij chrome://extensions

bij extentions staat hij niet geactiveerd maar kan ook niet geactiveerd worden. De pagina plug-ins kan niet bereikt worden???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan