Windows Media Player fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

frits234

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2007
Berichten
6
Beste mensen,

Al enige tijd krijg ik het bericht als ik WMP opstart:

'Windows Media Player is niet correct geinstalleerd en moet opnieuw geinstalleerd worden. Wilt u Windows Media Player installeren vanaf de website van Microsoft?'

Als je dit doet, geeft hij na de installatie precies dezelfde melding weer. Ook na verwijderen enz. Elders op dit forum zag ik dat je kon proberen wmploc.dll en nog een ander bestandje opnieuw te downloaden.. dit ook geprobeerd zonder resultaat. (dat staat hier

Een kennis van mij heeft er snel even naar gekeken en zei dat het best mogelijk was dat er wat mis was in de registery. Ik weet dat u dan aanraadt om de pc opnieuw te installeren, maar heeft er iemand soms nog een andere oplossing? Het maakt niet uit als het moeilijk is... ik heb namelijk geen zin om de pc weer opnieuw te installeren..

Alvast bedankt!
 
Om welke versie van Windows Media Player gaat het.
 
Zoals ik het nu in schat is dat je dus wel de update wel goed binnen komen. Echter als je hem wilt installeren loopt hij stuk.
 
Verwijder de oude versie (bij configuratiescherm > Software) en probeer daar na nog eens om teinstalleren.
 
Verwijder de oude versie (bij configuratiescherm > Software) en probeer daar na nog eens om teinstalleren.

Dank je voor de reactie, maar dat had ik al gedaan;)

en humpe, het is gekomen toen ik versie 11 al een poosje had.. welke versie ik nu ook installeer, het probleem blijft zegmaar.
 
Probeer het eens met dit progje, de install pads te verwijderen, en WMP opnieuw te installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan