Windows media player geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

LULLO

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
hallo best helpmij mebers.

Ik heb een probleem, ik heb geen geluid bij windows media player 9.. op de rest van de computer wel winamp heb ik gewoon geluid en bij powerdvd alleen bij windows media player niet.

Windows media player 9 geeft de volgende fout melding aan : I]Windows Media Player kan het bestand niet afspelen omdat er een probleem met uw geluidsapparaat is geconstateerd. Misschien is er geen geluidsapparaat op de computer geïnstalleerd, wordt het geluidsapparaat gebruikt door een ander programma of functioneert het niet op de juiste wijze.[/I]

Dan kan ik nog klikken op meer info en dan komt er dit te staan:

0xC00D11BA: Kan het bestand niet afspelen
Het bestand kan niet worden afgespeeld vanwege een probleem met het geluidsapparaat, bijvoorbeeld de geluidskaart of de geluidscontroller. Deze fout kan de volgende oorzaken hebben:

Het geluidsapparaat wordt door een ander programma gebruikt. Sluit andere programma's die het geluidsapparaat wellicht gebruiken af en probeer nogmaals het bestand af te spelen.

Het geluidsapparaat werkt niet goed. Raadpleeg de probleemoplosser van Windows Help voor geluiden of de documentatie bij het geluidsapparaat om het probleem op te lossen.

Er is geen geluidsapparaat geïnstalleerd op de computer. Installeer een geluidsapparaat en probeer nogmaals het bestand af te spelen.

Fout-id = 0xC00D11BA, Voorwaarde-id = 0x00000000

apparaat werkt goed ( soundblaster live) en volume staat ook aan :P

Wie kan me helpen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan