windows media player in frontpage

Status
Niet open voor verdere reacties.

ways-to

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2000
ik wil graag op mijn homepage filmpjes af spelen via een hyperlink
het is dan de bedoeling dat ze in het midden van de page afspelen wanneer iemand b.v.b. op nummer 1 klikt.

op deze page moeten ze komen. http://www.harskampschutters.nl/filmpjes/filmpjes.htm

en het is de bedoeling dat ze in het midden worden afgespeeld

wie wil me hierbij helpen?

alvast bedankt voor de medewerking.

Bert

Kijk eens op www.leejoo.nl daar kun je het scipt downloaden bij Tips en Tricks.
Je kunt ook selecteren of hij moet afspelen automatisch enz. :thumb:

re vraag

met dit script kan ik geen hyperlink maken zodat als iemand op b.v.b. nummer 3 drukt in het midden dan ook filmpje nummer 3 verschijnd.
dus als nog iemand anders een oplossing weet laat het me horen.

Ja sorry ik kon je geen uitgebreid antwoord gaan geven want ik zat op school erop en dat was beetje stiekem dus ik kon niet lang gaan typen onder toezicht v. LanSchoolMonitor :evil: :mad: :( :p

Ja sorry ik kon je geen uitgebreid antwoord gaan geven want ik zat op school erop en dat was beetje stiekem dus ik kon niet lang gaan typen onder toezicht v. LanSchoolMonitor :evil: :mad: :( :p

het openen van een filmpje is geen probleem maar via een hyperlink in dat middelste frame te krijgen wel.

in ieder geval bedankt voor je berichtje, had ook al bij leo gekeken voor een javascript er voor maar is denk ik gewoon een lastige vraag.
dat het kan weet ik want er zijn wel site's waar het mogelijk is en heb ik ook al in de bron gekeken, maar ja java is niet mijn sterkste punt.
misschien dat iemand toch nog een idee hier voor heeft.

Wacht na nog eens goed doorlezen van je berichtje snap ik je, ik kom morgen met en update :cool: :thumb:

Geen dank, ja sorry ik moet in dit avondje een papieren skelet voor Biologie in elkaar flansen, gaat me wel anderhalf uur kosten :confused:

Geen dank, ja sorry ik moet in dit avondje een papieren skelet voor Biologie in elkaar flansen, gaat me wel anderhalf uur kosten :confused:

geeft niet DJ

gedult is een schone zaak zeg ik altijd

ik heb tijd genoeg, voor ons begint het seizoen weer in maart dus heb ik nog wel even.

HTML:
<script type="text/javascript">
<!-- 
 function ScrollLinks(a) {
  for (I=1; I<=a; I++){
   scroll(1,I)
  }
 }
 -->
</script>

<table border=0 align=center>
 <tr>
  <td>
   » <a href="javascript: ScrollLinks(120)">Zet hier bijv. Filmpje 1 neer</a><br><br>
   » <a href="javascript: ScrollLinks(120)">Hier filmpje 2</a><br><br>
   » <a href="javascript: ScrollLinks(120)">En hier nummer 3</a>
  </td>
 </tr>
</table>

<p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p>
<div align=center>» <a href="#top">Naar boven</a></div><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p>
Dit moet tussen <body> tags. Je kunt dat Scrolllinks 120 ook op 240 of 480 zetten suc6 :)

MMG door www.leejoo.nl
Dus als je neerzet Filmpje 1 en een bezoeker klikt op die link, dan gaat hij naar het midden (120) en daar moet je dus een video script plaatsen...

Laatst bewerkt:
HTML:
<script type="text/javascript">
<!-- 
 function ScrollLinks(a) {
  for (I=1; I<=a; I++){
   scroll(1,I)
  }
 }
 -->
</script>

<table border=0 align=center>
 <tr>
  <td>
   » <a href="javascript: ScrollLinks(120)">Zet hier bijv. Filmpje 1 neer</a><br><br>
   » <a href="javascript: ScrollLinks(120)">Hier filmpje 2</a><br><br>
   » <a href="javascript: ScrollLinks(120)">En hier nummer 3</a>
  </td>
 </tr>
</table>

<p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p>
<div align=center>» <a href="#top">Naar boven</a></div><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p>
Dit moet tussen <body> tags. Je kunt dat Scrolllinks 120 ook op 240 of 480 zetten suc6 :)

MMG door www.leejoo.nl
Dus als je neerzet Filmpje 1 en een bezoeker klikt op die link, dan gaat hij naar het midden (120) en daar moet je dus een video script plaatsen...

Oke ik zal dit even uit proberen
Bedankt DJ je krijgt van mij te horen en natuurlijk te zien of dit werkt
bedankt voor je medewerking

:thumb: :thumb:

Oke ik zal dit even uit proberen
Bedankt DJ je krijgt van mij te horen en natuurlijk te zien of dit werkt
bedankt voor je medewerking

:thumb: :thumb:

ik ben er even mee bezig geweest maar krijg het nog niet voorelkaar.
ik zal er morgen of misschien later vanavond nog eens mee bezig gaan.

Oke, als het niet lukt hoor ik het graag van je...
Ik zal ook nog even naar het script gaan kijken
Hij staat op www.leejoo.nl =>Javascripts=>ScollLinks

De naam zegt het al, Scroll via Links...

Suc6:thumb:

P.S. Is het misschien leuk om een schietgeluidje er aan toe te voegen dat als je klikt op de link 'Benng' hoort en dat hij dan scollt... ?

Laatst bewerkt:
Oke, als het niet lukt hoor ik het graag van je...
Ik zal ook nog even naar het script gaan kijken
Hij staat op www.leejoo.nl =>Javascripts=>ScollLinks

De naam zegt het al, Scroll via Links...

Suc6:thumb:

P.S. Is het misschien leuk om een schietgeluidje er aan toe te voegen dat als je klikt op de link 'Benng' hoort en dat hij dan scollt... ?

hoi dj
ik ben er een tijdje mee bezig geweest maar krijg het niet voorelkaar
heb bij leo op de site ook deze vraag gesteld maar daar krijg je ook niet het juiste antwoord.
ik blijf het desondanks toch proberen het zal wel een keer lukken.
bedankt al vast voor je inspanning om dit probleem op te lossen

Groeten, /Bert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan