windows media player: knop "nu afspelen"

Status
Niet open voor verdere reacties.

murre

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 apr 2008
Het gebruik van de knop "nu afspelen" is mij wel bekend. In het "navigeervenster" verschijnt ook "nu afspelen" onder de afspeellijsten. Ik begrijp hiervan de bedoeling niet.
Wie helpt??

Hallo murre,

Ik denk dat je "Afspelen" en "Nu afspelen" door elkaar heen haalt.

afspelen.jpg

De knop "Afspelen" is inderdaad om je video of muziekbestand af te spelen.

nuafspelen.jpg

De knop "Nu afspelen" bovenaan hoort bij de tabbladen.
Zo heb je het tabblad "Nu Afspelen", "Mediabibliotheek", "Rippen" enzovoorts.
Bij "Nu afspelen" kun je de digitale media zien, zoals visualisaties, videobeelden enzovoorts.
Bij "Mediabibliotheek" zie je een overzicht en heb je toegang van je verzameling digitale media.

Raadpleeg ook eens de help-functie in windows media player voor meer informatie over de tabbladen.

Succes :thumb:

"nu afspelen" in navigatievenster

hierbij een afbeelding waarin u kan merken welke plaats ik bedoel.Bekijk bijlage navigatievenster3.doc
Het lijntje "nu afspelen" onder in de "afspeellijsten" heeft een bedoeling die mij volledig ontgaat?
met dank

Hallo murre,

Het "nu afspelen" wat je bedoelt hoort bij het navigatievenster van windows media player.
Je hebt daar opties om een afspeellijst aan te maken, of om bijvoorbeeld naar je mediabibliotheek te gaan.
Als je op "Nu afspelen" klikt laat hij de afspeellijst zien die je hebt aangemaakt en nu aan het spelen bent.
Daar dient die functie voor. :)

:thumb:

nu afspelen in navigatievenster

hallo profpc,

bedankt voor uw uitleg. ik ging het blijkbaar te ver zoeken.

:)

murre

Graag gedaan :)
Zou je ook a.u.b. rechtsonderaan deze pagina op "vraag is opgelost" willen klikken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan