Windows Media Player komt overal tussen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dennis1992

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2009
Hallo,

De laatste weken kamp ik met een probleem.
Telkens als ik iets wil typen dan springt WMP ertussen. Ook al klik ik hem weg hij komt bij de volgende typemanouvre terug. Ook als ik muziek luister met WMP en ik typ dan gaat de muziek op pauze of weer op play. Heel raar dus, het lijkt wel een soort van sneltoets(en). Nu ook als ik hem geopend laat staan dan houdt hij om de paar woorden op met typen als ik snel typ ongeacht welk programma ik gebruik(internet, msn, word). Dan moet ik weer in het schrijfscherm tikken met de muis en dan doet hij het weer een paar letters of woorden. Het is trouwens en Acer Travelmate 7730 laptop.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Bedankt alvast!
Groetjes Dennis

Laatst bewerkt:
Tja zou het niet weten :o
Dus het is alleen als je wmp open heb staan of komt ie ook als je deze uit hebt?

Is het altijd geweest zo?
zo niet probeer een systeemherstel..

eens gezocht kijk eens bij Rechtsklikken op de taakbalk -> werkbalken -> staat er een vinkje voor Windows Media Player?
zo ja haal die eens weg..

Laatst bewerkt:
nee het is niet a;tijd al zo geweest en hij komt er ook tussen als ik hem niet open heb staan. Systeemherstel helpt ook niet want dat heb ik ook al geprobeerd. Ook staat hij in de taakbalk niet aangevinkt dus ik zou het zo echt niet weten.:(

Ben je wel ver genoeg teruggeweest met de herstelpunten?

Gescand op spyware/virussen?
Ik dacht echter dat dit aan een windows instelling lag maar ik weet ook niet meer zo direct wat :S

Ja herstelpunt ben ik naar het maximale gegaan dat hij terug kan gaan. Maar niks heeft geholpen, nu vandaag naar de pcwinkel geweest en die zeiden dat Windows er opnieuw opzetten de kortste klap was. Dus ik denk dat ik dat maar doe. Ik ben er nu wel achter gekomen dat het aan de Launch Manager ligt van mn snelkoppelingen die in de laptop zitten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan