gta san andreas
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 okt 2004
Als ik het programma op start en klik op artiesten dan komt er maar een heel klein lijstje te staan en moet hij de rest van de lijst nog laden. Soms laad hij niet eens al mn muziek waardoor sommige albums en artiesten er niet bij staan. Dit is zeer irritant, weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn?
Trouwens ik heb ook al een paar keer gehad het dan alles geladen heeft en als je dan op een artiest klikt dat alle nummers dan ineens dubbel staan, ook weer zo iets raars.
Wie helpt me hiermee?
Is er iemand die me hiermee kan helpen?
Overigens beoordeel ik al mijn muziek met het sterrensysteem en dit heeft best veel tijd gekost. Ik wil liever niet dit programma opnieuw installeren als ik dan al mijn beoordelingen kwijt raak.
Trouwens ik heb ook al een paar keer gehad het dan alles geladen heeft en als je dan op een artiest klikt dat alle nummers dan ineens dubbel staan, ook weer zo iets raars.
Wie helpt me hiermee?
Is er iemand die me hiermee kan helpen?
Overigens beoordeel ik al mijn muziek met het sterrensysteem en dit heeft best veel tijd gekost. Ik wil liever niet dit programma opnieuw installeren als ik dan al mijn beoordelingen kwijt raak.